May 1, 2005
jojjehojj wrote: [quote=BarateaU]Jag funderar på att testa hårbortagnings medlet veet.
Och varför? Jo för skojj skull 😀
Vill man inte använda det på benen så kan man alltid använda det på andra ställen 🙂
hahahaha, man kan ju använda det på nån polares huvud när han sover :p
June 23, 2002
Två halvtaskiga bilder.
Hehe.
Var väl hårigare än mina ben, men så farligt tycker jag inte.
Lär se konstigare ut när du har rakat dig. 😛
Black_light wrote: [quote=jojjehojj][quote=BarateaU]Jag funderar på att testa hårbortagnings medlet veet.
Och varför? Jo för skojj skull 😀
Vill man inte använda det på benen så kan man alltid använda det på andra ställen 🙂
hahahaha, man kan ju använda det på nån polares huvud när han sover :p
🙄
June 23, 2002
whak wrote: Hmm okey, jag ska fundera på det.
Samt lära mig lite mer om området.
Men vafan, bara raka dig och testa o se hur det är. Det växer ju ut efter ett tag ändå, så inget att oroa sig för. Så väljer du bara det du trivs bäst med.
Problemet löst, ta en rakhyvel o raka dig och återkom med resultat i tråden.
July 18, 2003
Att raka benen är något jag tycker att alla ska göra en gång, mitt ena ben blev rakat en natt på cypern förra året och jag tyckte det såg så jävla fult ut att bara ha ett rakat så jag tog det andra natten efter, det var lent och fint (men bara de första dagarna dock).
Det första benet kommer jag inte ihåg varför det blev rakat, var knappt vid medvetande då, men det andra var jag med på och tjejerna som gjorde det hade skit skoj.
Men nu håller jag mig till att raka två/tre ställen på kroppen, det räcker.
Testa, gillar du det så fortsätt om inte så tar det inte allt för lång tid för att det ska växa ut.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 1, 2005
jojjehojj wrote: Någon som har använt veet på pungen? Funkar det, eller inte? Det står att man inte ska använda den där, men va faan. Vad kan vara det värsta som händer? Lite rodnad kanske.
Eller spetälska :p . Jag vet jag vet, lite långsök kanske, men allt kan väl hända.
March 2, 2002
Black_light wrote: [quote=jojjehojj]Någon som har använt veet på pungen? Funkar det, eller inte? Det står att man inte ska använda den där, men va faan. Vad kan vara det värsta som händer? Lite rodnad kanske.
Eller spetälska :p . Jag vet jag vet, lite långsök kanske, men allt kan väl hända.
Det tror jag inte är någon fara. Det kanske till och med är bättre än rakning med rakhyvel, eftersom det irriterar huden ganska mycket.
July 18, 2003
jojjehojj wrote: [quote=Black_light][quote=jojjehojj]Någon som har använt veet på pungen? Funkar det, eller inte? Det står att man inte ska använda den där, men va faan. Vad kan vara det värsta som händer? Lite rodnad kanske.
Det tror jag inte är någon fara. Det kanske till och med är bättre än rakning med rakhyvel, eftersom det irriterar huden ganska mycket.
Det gör det bara i början.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
November 27, 2003
jojjehojj wrote: Någon som har använt veet på pungen? Funkar det, eller inte? Det står att man inte ska använda den där, men va faan. Vad kan vara det värsta som händer? Lite rodnad kanske.
Det är starka gifter som förlamar hudsäckarna så jag skulle inte rekommendera det om du vill kunna producera småttingar senare 😉
//Andreas
4 Guest(s)