November 27, 2003
Nu under sommaren har jag märkt att det är många av våra manliga sommarjobbare som faktiskt besvärar sig med att hålla efter håret på benen.
Jag har aldrig brytt mig, kommer aldrig att göra det, men man blir ju lite undrande hur vanlig denna fåfänga är bland män.
Så, rakar/vaxar/plockar/etc. ni benen? 🙂
September 9, 2009
Jag har begåvats med bra gener så jag slipper sånt fjant 😀
alrik;1282317 wrote: Nä!
Däremot klipper min sambo håren på mina stortår ibland när hon tycker dom blir för långa.
Själv tar jag en tändare och bränner bort håret på tårna. Luktar rätt vidrigt, men det är bättre än att klippa i alla fall
October 22, 2002
Jacob Hugosson;1282318 wrote: Jag har begåvats med bra gener så jag slipper sånt fjant 😀
Själv tar jag en tändare och bränner bort håret på tårna. Luktar rätt vidrigt, men det är bättre än att klippa i alla fall
Då hoppas jag att du är konsekvent och kör med tändare på andra ställen en normal använder en hyvel! 😛
August 18, 2006
d1anny2;1282366 wrote: Haha. Seriöst? Trodde bara det var Totti och Ronaldo. Kanske idealet blir helnaken före det blir inne att vara Sean Connery i You Only Live Twice igen. Ser hur frugan håller på med muff, ben och armar. Tack men nej tack.
De tjänar ju så grovt med pengar så knappt troligt att dom gör det själva 🙂
OnT: Är så jävla hårig så skulle nog ta mig halva dan, Sen växer ju säkert skiten ut på under 1 vecka
June 13, 2012
Men ändå. Tidskrävande till den graden. En last är väl sånt man måste göra, som att dricka kaffe om inte annat för att undvika en hejdundrande kopparslagare. Detta är en del jobbigare.
En kamrat kliver inte ur sängen såvida han inte vet hur och när han får i sig första kaffet och snus.
2 Guest(s)