July 11, 2002
mja, vad föredrar ni med att raka erat skägg med hyvel eller rapapparat?
Personligen tycker jag att rakapparat är jäkligt soft, snabbt och enkelt men tar inte ända ner till roten, sen är också skaderisken 0% med rakapparat 😛
Ska köpa mig en ny snart, vad kan ni rekomendera 🙂 ?
November 26, 2002
😀 😀 Nu börjar det bli riktigt avancerade inlägg här 😀 😀 😀
Rakhyvel! Körde maskin i några år tills jag glömde den efter mig på en resa och fick köpa hyvel. Sen dess har jag inte använt maskin. Mycket slätare och känns rent efteråt. Med maskin känner man sig inte lika fräsh.
Har du moddat rakmaskinen? 3-fas 400volt, lysdioder? 😀
August 21, 2001
Jag måste nästan raka mig vartenda dag.. om inte två gånger om dan.. men det är så jevla tråkigt så det blir ju aldrig av.. Lyckades odla fram mitt getskägg då jag var 16, och det har bara rakats av två gånger sen dess.. En gång var olyckshändelse.. Grät efteråt. (Det trimmas dock med jämna mellanrum)
June 18, 2001
Äsch, maskin ska det va. Kan ju inte bidra till mus-arm med att stå o göra monotona rörelser med en hyvel! 🙂 Sedan e det gött att se lite sleten ut...
Kör en blåmetallic Braun 5414 från 98... aldrig bytt blad i den, börjar bli lite slöare nu, men den funkar fortfarande.
När den va ny så tyckte jag faktiskt den var bättre än Mach2 och Mach3 (kör ju Mach3 vid sidan av ibland när man skall ha den där baby huden då som sagt maskinen är 4 år gammel)
Leve das Braun machine
July 20, 2001
John_lz wrote: 😀 😀 Nu börjar det bli riktigt avancerade inlägg här 😀 😀 😀
Rakhyvel! Körde maskin i några år tills jag glömde den efter mig på en resa och fick köpa hyvel. Sen dess har jag inte använt maskin. Mycket slätare och känns rent efteråt. Med maskin känner man sig inte lika fräsh.
Har du moddat rakmaskinen? 3-fas 400volt, lysdioder? 😀
Vi moddade kompisens rakapparat av misstag i Österrike faktiskt.
Vi trodde av nån anledning att de hade 110V så vi kopplade om knappen till det och körde, gissa om maskinen varvade eftersom de har 220V precis som vi
July 11, 2002
Testade farsans Philips rakapparat på min musch.. blev faktsikt väldigt nöjd..
Kommer ihåg när jag skulle raka mina polesonger med en rakhyvel, då skar jag sönder ansiktet 😛
Jag är ganska amatör när det gäller apparater, vågar inte gå till Elgiganten och fråga tjejerna när det gäller rakapparater och skägg 8)
EDIT: HAHA fan vad det där avsnittet när Homer simpsons skulle visa bart hur man ska raka sig med en hyvel.. ahhahaaha, blev samma resultat när jag testade på mina polesonger :bgrin:
June 3, 2001
Smirnoff wrote: Jag är ganska amatör när det gäller apparater, vågar inte gå till Elgiganten och fråga tjejerna när det gäller rakapparater och skägg 8)
Hehe..
Jag: Blir det bra resultat med den här?
Hon: Ja..
Jag: Har du testat?
Då blev hon tyst.. sen börja hon garva..
Undrar va hon tänkte på..
1 Guest(s)