July 14, 2003
Tja!
Jo det är så att jag sett/hört många som säger att man ska raka sig varje dag i princip för att slippa irritationer i huden. Så jag tänkte jag skulle prova detta på bröstet bara för skojs skull, är inne på min 3e dag och jag kan säga att jag är fan prickig korv numer, jävlar vilka irritationer det blir! 🙂
Svider/ömt är det också 😛
Målet är att köra minst en vecka för och se ifall det verkligen fungerar eller inte 🙂
December 31, 2001
NH|SiBBoR wrote: [quote=Death On Wings][quote=abishai]fast frågan är varför ska du raka bröstet när du är en man, eller?
Hårväxt är vidrigt.
Allt över halsen är ok men resterande ska BORT.
usch då, rakar du armar, armhålor och benen också? låter som vi har fjålla bland oss 😉
Du får låta fantasin flöda i dina våta drömmar 🙂
October 24, 2002
Death On Wings wrote: [quote=abishai]fast frågan är varför ska du raka bröstet när du är en man, eller?
Hårväxt är vidrigt.
Om ditt mål var att få dig att låta lite häftig så kan jag ju berätta att du misslyckats, då det låter som du rakar armhålerna, ben och armar också. 🙂
December 31, 2001
bjorne wrote: [quote=Death On Wings][quote=abishai]fast frågan är varför ska du raka bröstet när du är en man, eller?
Hårväxt är vidrigt.
Om ditt mål var att få dig att låta lite häftig så kan jag ju berätta att du misslyckats, då det låter som du rakar armhålerna, ben och armar också. 🙂
Nog bara du som uppfattade det som så.
Du kanske tycker att det är manligt att se ut som en apa men jag gör det inte, och har rätt att tycka vad jag vill om den saken utan att du ska påpeka det.
October 24, 2002
Death On Wings wrote: Nog bara du som uppfattade det som så.
Du kanske tycker att det är manligt att se ut som en apa men jag gör det inte, och har rätt att tycka vad jag vill om den saken utan att du ska påpeka det.
Min rätt att påpeka det. Dock så skoja jag bara med dig, men kan du öppet säga att du råkar dig under armarna?
January 17, 2002
Damn... Har inte ett hårstrå under 2 cm på min kropp tror jag, möjligtvis de strån på öronen och knogarna då...
Mitt skägg börjar närma sig 5-6 cm det med...
Varför ska man raka sig på BRÖSTET? Är ni helt galna? Och Du DoW, överväga könsbyte kanske? :bgrin:
Rakar mig på kinder och hals för att inte se ut som tomten, ibland rakar jag pung/balle också, men det är om tjejen vill... Inget mer.
4 Guest(s)