January 28, 2003

Death On Wings wrote: Tror inte tjejen skulle tycka om att fastna i massa hår om hon skulle dra handen över bröstet på mig.
Massa hår?
Alltså, som bloodman sagt, så länge man inte är hårapa aka CoLiC så kan man ju låta det va...
Dessutom så föredrar LÅNGT ifrån alla tjejer kinesiska nakenhundar till killar
October 24, 2002

Death On Wings wrote: Jag menar nu inte att jag har så mycket hår men ändå, hon uppskattar det lika lite som jag gör och det som finns där ska bort. Tur att man inte har så himla mycket som colic att tabort.
Hur orkar du? Rakar du benen också?
MrWeizel wrote: [quote=bjorne]då det låter som du rakar armhålerna, ben och armar också.
Du missade ett ställe...
No shit, men det stället är inte lika fjolligt
January 17, 2002

Death On Wings wrote: Jag menar nu inte att jag har så mycket hår men ändå, hon uppskattar det lika lite som jag gör och det som finns där ska bort. Tur att man inte har så himla mycket som colic att tabort.
Hade inte ägaren av Sylvester eller vem det nu var, uppfunnit metrosexualiteten hade hon inte gnällt heller.
Jag är man, och jag är stolt över det, det ger mig rätten att se ner på alla sminkade fjollor som vaxar ben och armar för att tjejerna ska komma. Våga vara dig själv, är du inte schizofren, bipolär och har ett tredje öga i näsan så kommer tjejerna endå, och jag lovar att det är vettigare tjejer än de som inte gillar att känna lite hår under handen då det rullas runt i sängen.
Men nu är det för sent, det springer redan omkring en första kull metrosexuella på stan och gör allt för att sprida sig, det ser tyvärr ut som om de kommer att lyckas rubba det gammla hederliga mansidealet i grundvalarna, med effektiv hjälp av media.
Tjejer må komma som flugor till ruttet kött då ni springer omkring, men ha i tanke att tjejer gifter sig med medelsvenssonen i slutändan, inte killen som noppar ögonbrynen, vaxar bröstet, sminkar sig och iklär sig sina märkeskläder för tusentals kronor det första han gör på morgonen.
June 28, 2001

har folket sätt avsnittet med Southpark ala Metrosexualitet ?
mkt bra avsnitt som verkligen driver med detta och får dom flesta att tycka att metrosexuellthingy är jävligt fjolligt.
innerst inne så gillar tjejer brunstiga och brutala Män, inte mesar.
och jag kan bevisa det, ni minns när ni var "den snälle killen" i högstadiet och alla "Bad boys" fick brudarna medans ni satt snällt och kollade på ?
där är beviset.

December 31, 2001

Jadu Colic du får gärna kalla dig själv man för att du har massa hår på kroppen men enligt mig avgör inte det om man är man eller inte.
Men en kvinna då ? är inte hon stolt över att vara en kvinna ? Kvinnor har även de hår under armarna och på benen, ska de sluta raka sig då för att de är mindre "kvinna" om de gör det.
May 10, 2002

CoLiC wrote: [quote=Death On Wings]Jag menar nu inte att jag har så mycket hår men ändå, hon uppskattar det lika lite som jag gör och det som finns där ska bort. Tur att man inte har så himla mycket som colic att tabort.
Ha*långt quoooote*en.
med risk att låta som en liten flicka, jag gillar dig colic! :bgrin: jag vet inte om det är för att vi båda är norrlänningar vi har liknande åsikter, men det är nånting iaf
August 29, 2003

Jag rakar mig under armarna, skägget så klart samt "juvelerna". Sedan jag startade med detta luktar jag svett både uppe och "nere" avsevärt mindre. För att inte nämna hur skönt det faktiskt är.
Angående "jag är man för att jag har hår/ för att jag rakar" är rätt ut sagt SANDLÅDA mentalitet. När ni "pojkar" inser det är ni ett steg bland många närmare att vara en man.
*edit*
Optimuz, vad vill du säga med din link ?
1 Guest(s)