March 21, 2003
Signovinces wrote: Jag rakar mig under armarna, skägget så klart samt "juvelerna". Sedan jag startade med detta luktar jag svett både uppe och "nere" avsevärt mindre. För att inte nämna hur skönt det faktiskt är.
Angående "jag är man för att jag har hår/ för att jag rakar" är rätt ut sagt SANDLÅDA mentalitet. När ni "pojkar" inser det är ni ett steg bland många närmare att vara en man.
*edit*
Optimuz, vad vill du säga med din link ?
Håller med .. doc krakar jag mej inte over hela kroppen men jag har testat är bara för lam för att göra det ofta 😀
August 29, 2003
https://www.nordichardware.se/
Intressant... på sätt och vis. Alla har väl sina åsikter 🙂
Edit: skiroy.
July 13, 2002
Hoho! Både Southpark och CTRL+ALT+DEL i samma tråd 🙂
Southparkavsnittet om metrosexualitet är helt klockren bara!
Själv tycker jag inte om hår på tjejer, själv hoppas jag att jag slipper ett överflöd av det. Ser inget fel i att hålla det lite rent, dessutom skönare... men jag släkrakar inget under nacken, behövs iofs inte heller... men jag förstår de som gör det.
Min filosofi är såhär: Om jag förväntar mig att tjejen ska ha det städat, så ska faen jag också ha det!
September 12, 2001
optimuz wrote: Det är upp till var och en om de vill besöka siten eller inte, såvitt jag ser i reglerna står det inget förbud mot detta? Rätta mig om jag har fel...
Det är inte upp till var och en...
Här i forumet bestämmer vi.
Vi vill inte ha sådana här länkar i forumet, du får så väldigt gärna har sådana länkar i andra forum men inte här.
2 Guest(s)