July 13, 2004
Gueno wrote: Jag rakar mig bara i sansiktet.
Har provat på pungen men det kliar ju så fruktansvärt.
Testade skitskägget en gång med.. men jag fastna i kångkelbären. :bgrin:
Samma här. Förutom "skitskägget" förstås 😀
EDIT: "men jag fastna i kångkelbären". Det såg lite roligt ut. Jag förstår vad du menar men va "tvungen" att säga det 😀 8)
Death On Wings wrote: [quote=abishai]fast frågan är varför ska du raka bröstet när du är en man, eller?
Hårväxt är vidrigt.
Allt över halsen är ok men resterande ska BORT.
Låter perverst tycker jag..Klippa håret och raka bort lite skägg, det är väl ok, men raka bröstet ???
Trodde bara det var fjolliga Stockholmare som höll på med det..Typ såna som anmäler sej till Big Brother och så..
Fjällorna skulle skratta ihjäl sej om man kom på nått så dumt..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 17, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Death On Wings][quote=abishai]fast frågan är varför ska du raka bröstet när du är en man, eller?
Hårväxt är vidrigt.
Allt över halsen är ok men resterande ska BORT.
Låter perverst tycker jag..Klippa håret och raka bort lite skägg, det är väl ok, men raka bröstet ???
Trodde bara det var fjolliga Stockholmare som höll på med det..Typ såna som anmäler sej till Big Brother och så..
Fjällorna skulle skratta ihjäl sej om man kom på nått så dumt..
Så sant...
January 28, 2003
zubbe wrote: Alltså, de här diskussionerna förstår jag mig inte på.
Man är inte mer "man" om man rakar sig eller inte, låt alla göra som de själv vill, men något att tänka på är att håret fyller en funktion, tempereringen av "juvelerna" sköts lite av håret du har där.
Precis!
Tycker det kändes jäkligt ohärligt att hela tiden vara klibbig om påsen. Och sedan att tjejen tycker man ser ut som en 10-åring när man är helrakad är ju en annan aspekt 😛
(Givetvis inte storleksmässigt ;))
August 20, 2001
MrWeizel wrote: Precis!
Tycker det kändes jäkligt ohärligt att hela tiden vara klibbig om påsen. Och sedan att tjejen tycker man ser ut som en 10-åring när man är helrakad är ju en annan aspekt 😛
(Givetvis inte storleksmässigt ;))
Nej storleksmässigt ser du ut som en baby... :bgrin:
Näe, det räker att trimma lite för mig...
December 31, 2001
zubbe wrote: Alltså, de här diskussionerna förstår jag mig inte på.
Man är inte mer "man" om man rakar sig eller inte, låt alla göra som de själv vill, men något att tänka på är att håret fyller en funktion, tempereringen av "juvelerna" sköts lite av håret du har där.
Så sant så sant.
April 30, 2004
CoLiC wrote: [quote=Death On Wings]Jag menar nu inte att jag har så mycket hår men ändå, hon uppskattar det lika lite som jag gör och det som finns där ska bort. Tur att man inte har så himla mycket som colic att tabort.
Hade inte ägaren av Sylvester eller vem det nu var, uppfunnit metrosexualiteten hade hon inte gnällt heller.
Jag är man, och jag är stolt över det, det ger mig rätten att se ner på alla sminkade fjollor som vaxar ben och armar för att tjejerna ska komma. Våga vara dig själv, är du inte schizofren, bipolär och har ett tredje öga i näsan så kommer tjejerna endå, och jag lovar att det är vettigare tjejer än de som inte gillar att känna lite hår under handen då det rullas runt i sängen.
Men nu är det för sent, det springer redan omkring en första kull metrosexuella på stan och gör allt för att sprida sig, det ser tyvärr ut som om de kommer att lyckas rubba det gammla hederliga mansidealet i grundvalarna, med effektiv hjälp av media.
Tjejer må komma som flugor till ruttet kött då ni springer omkring, men ha i tanke att tjejer gifter sig med medelsvenssonen i slutändan, inte killen som noppar ögonbrynen, vaxar bröstet, sminkar sig och iklär sig sina märkeskläder för tusentals kronor det första han gör på morgonen.
=O)
April 30, 2004
December 31, 2001
CoLiC wrote: [quote=Death On Wings]Jag menar nu inte att jag har så mycket hår men ändå, hon uppskattar det lika lite som jag gör och det som finns där ska bort. Tur att man inte har så himla mycket som colic att tabort.
Hade inte ägaren av Sylvester eller vem det nu var, uppfunnit metrosexualiteten hade hon inte gnällt heller.
Jag är man, och jag är stolt över det, det ger mig rätten att se ner på alla sminkade fjollor som vaxar ben och armar för att tjejerna ska komma. Våga vara dig själv, är du inte schizofren, bipolär och har ett tredje öga i näsan så kommer tjejerna endå, och jag lovar att det är vettigare tjejer än de som inte gillar att känna lite hår under handen då det rullas runt i sängen.
Men nu är det för sent, det springer redan omkring en första kull metrosexuella på stan och gör allt för att sprida sig, det ser tyvärr ut som om de kommer att lyckas rubba det gammla hederliga mansidealet i grundvalarna, med effektiv hjälp av media.
Tjejer må komma som flugor till ruttet kött då ni springer omkring, men ha i tanke att tjejer gifter sig med medelsvenssonen i slutändan, inte killen som noppar ögonbrynen, vaxar bröstet, sminkar sig och iklär sig sina märkeskläder för tusentals kronor det första han gör på morgonen.
Det där var faktiskt det sämsa du klämt ur dig som jag någonsin har läst.
May 3, 2004
Jag rakar mig under armarna för det helt enkelt är jävligt praktiskt. Jag går med linne ofta, inte kul att folk ser att man har en buske som sticker fram så fort man lyfter armen. Deoderanten verkar mycket mycket bättre, sen känns det fräschare helt enkelt. Senast var det keffing som kommenterade att jag hade rakat mig när jag hade ett linne på mig, han tyckte det var fräscht...sånt känns fint när man får höra...
August 20, 2001
KorSpo wrote: Jag rakar mig under armarna för det helt enkelt är jävligt praktiskt. Jag går med linne ofta, inte kul att folk ser att man har en buske som sticker fram så fort man lyfter armen. Deoderanten verkar mycket mycket bättre, sen känns det fräschare helt enkelt. Senast var det keffing som kommenterade att jag hade rakat mig när jag hade ett linne på mig, han tyckte det var fräscht...sånt känns fint när man får höra...
Märks att ni kommer från Stockholm...
May 3, 2004
Riktiga män är säkra på sig själva och vågar prata om sådana saker och ge komplimanger... Om tex. Keffing har fixat håret fint så säger jag det till honom och ibland får jag för mig att bara krama honom... Det är sådant som riktiga vänner gör. Kärlek kan man visa killar emellan utan att vara homosexuell.
August 20, 2001
KorSpo wrote: Riktiga män är säkra på sig själva och vågar prata om sådana saker och ge komplimanger... Om tex. Keffing har fixat håret fint så säger jag det till honom och ibland får jag för mig att bara krama honom... Det är sådant som riktiga vänner gör. Kärlek kan man visa killar emellan utan att vara homosexuell.
Mmmm... Man är inte bög för att man suger av sin kompis
August 20, 2001
KorSpo wrote: Inte det jag menade men aja verkar bara vara hårda byggjobbare med spik i händerna som skriver i denna tråd... jag och mina kompisar brukar sitta och sjunga Britney Spears tillsammans och ha mysigt och det är jag stolt över...Ni har aldrig upplevt äkta kompisar 🙂
Skojar bara med dig... Vi håller också på att larva oss. Men om någon skulle få för sig att raka benen så blir han kompismobbad för det 😀
December 15, 2003
CoLiC wrote: Damn... Har inte ett hårstrå under 2 cm på min kropp tror jag, möjligtvis de strån på öronen och knogarna då...
Mitt skägg börjar närma sig 5-6 cm det med...
Varför ska man raka sig på BRÖSTET? Är ni helt galna? Och Du DoW, överväga könsbyte kanske? :bgrin:
Rakar mig på kinder och hals för att inte se ut som tomten, ibland rakar jag pung/balle också, men det är om tjejen vill... Inget mer.
I detta citat från Colic måste jag intämma i allt, och jag menar I ALLT. Porrfilmspung har man ju haft....
3 Guest(s)