January 5, 2002
Fick för mig att testa att raka mig under armarna idag, och än så länge är det bara positivt. Det är skönt och deon tar bättre. Däremot ogillar jag att se ut som en tjej under armarna, så jag får se om jag fortsätter. Dessutom lär det ju bli stubb snart, och det kan inte vara för trevligt.
Äh, får se hur det går 🙂
May 10, 2002
Death On Wings wrote: Jupp, fast du vet att du blir mindre man nu enligt vissa rävhjärnor.
snyde wrote: Däremot ogillar jag att se ut som en tjej under armarna
när det kommer till man och kvinna är allt svart och vitt, snyde är en rävhjärna med ett hjärta av guld och ett sug efter vilda äventyr bara.
January 17, 2002
Death On Wings wrote: just rävhjärna riktades inte mot snyde.
Kvinnor kan inte förolämpa en med stil, även om jag erkänner att ordet "rävhjärna" framkallade skratt...
:)R :)R :)R
Nu slutar vi gnabbas, du får väl vaxa benen bäst du vill, men fan att du måste raka BRÖSTET!
January 15, 2004
MrWeizel wrote: [quote=Gulzebra]Men det är absolut inte snyggt med långa strimmor hår här och där.
Som i den gamla Fantareklamen med den nästan blinde frisören, som bjuder på Fanta vid klippning? :bgrin:
Ungefär, fast på bröstet. 🙂
Nä, det ska vara mer glest. En fjantig tofs mellan brösten, och en ring runt bröstvårtorna. Låter inte det mer gay än helrakat kanske?
1 Guest(s)