February 22, 2003
Nu kommer tyskarna med nytt material
http://agonyzone.com/intervju......?oid=74324
Jag tycker det låter väldigt intressant att dom arbetat mer live och utan datorer, ett rockigare och naturligare sound helt enkelt. 😀
December 31, 2001
BelGarath wrote: [quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
Det går inte komma ifrån att en rivande tysk stämma passar så förbannat bra till metal.
Rammstein kanske inte är ett praktexempel men det finns många andra bra tyska metalband
Metal ?? Keyboard 😮
Låter bättre när jag sitter och skiter.
February 22, 2003
Death On Wings wrote: [quote=BelGarath][quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
Det går inte komma ifrån att en rivande tysk stämma passar så förbannat bra till metal.
Rammstein kanske inte är ett praktexempel men det finns många andra bra tyska metalband
Metal ?? Keyboard 😮
Ja, så kallad melodiös metal. Och jag är övertygad om att det låter bättre när du skiter 😀
December 31, 2001
BelGarath wrote: [quote=Death On Wings][quote=BelGarath][quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
Metal ?? Keyboard 😮
Ja, så kallad melodiös metal. Och jag är övertygad om att det låter bättre när du skiter 😀
Det är dock inte jag. I mina öron har Rammstein samma klass som de som gjorde rosa helikopter 🙂
February 22, 2003
Death On Wings wrote: [quote=BelGarath][quote=Death On Wings][quote=BelGarath][quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
Metal ?? Keyboard 😮
Du har rätt och jag instämmer faktiskt 🙂
Det är dock inte jag. I mina öron har Rammstein samma klass som de som gjorde rosa helikopter 🙂
Du har rätt och jag instämmer faktiskt 🙂
June 28, 2001
Neat, ska bli väldigt intresant att höra dom, men att dom har använt sig mindre(utan?) datorer är ju inte bra, kan man få det att låta bättre genom att "fuska" så ska man klart göra det.
och synthslingorna är ju brutalt tunga o bra, känner mig lite besviken bara att tänka rammstein utan samplingar.
hoppas dom kommer till sverige och kör en konsert !
Edit: ohh dom har planerat in sverige i turnen =)
jag kan ju försäkra er att dom är bra live.
1 Guest(s)