June 28, 2001
http://viva.tv/player/frameset.....d753de0c1f
musikvideon till vad jag antar är deras singel.
December 31, 2001
Gueno wrote: [quote=MoparPower][quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
All eld när dom spelar live :hb:
Japp.. det är råtufft. 8)
Jag förstår inte mycket av va dom sjunger men jag tycker låtarna är überbra.
Då måste du ju tycka cannibal corpse och diverse andra döds metal band är superbra i så fall. Du hör säkerligen inte va corpsgrinder sjunger ändå så det blir samma sak 😛
March 21, 2003
Death On Wings wrote: [quote=Gueno][quote=MoparPower][quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
Då måste du ju tycka cannibal corpse och diverse andra döds metal band är superbra i så fall. Du hör säkerligen inte va corpsgrinder sjunger ändå så det blir samma sak 😛
Texterna e rätt mkt på Tyska lr ?? Och vad e det för fel på Cannibal corpse dom äger ju
"Entrails Ripped From a Virgins C*nt" !!!! [NOT]
December 31, 2001
Farbror wrote: [quote=Death On Wings][quote=Gueno][quote=MoparPower][quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
Texterna e rätt mkt på Tyska lr ?? Och vad e det för fel på Cannibal corpse dom äger ju
"Entrails Ripped From a Virgins C*nt" !!!! [NOT]
Jag sa aldrig att det var något fel på cannibal, äger alla deras skivor och är ett stort fan av deras verk.
Disposal of the body: Älskar den låten 🙂
Necropedophile är en annan goding.
October 25, 2003
Death On Wings wrote: [quote=BelGarath][quote=Death On Wings][quote=BelGarath][quote=Death On Wings]Förstår inte vad folk ser i den gruppen.
Det går inte komma ifrån att en rivande tysk stämma passar så förbannat bra till metal.
Rammstein kanske inte är ett praktexempel men det finns många andra bra tyska metalband
Metal ?? Keyboard 😮
Låter bättre när jag sitter och skiter.
Ja, så kallad melodiös metal. Och jag är övertygad om att det låter bättre när du skiter 😀
Det är dock inte jag. I mina öron har Rammstein samma klass som de som gjorde rosa helikopter 🙂
Peaches är bra!
Ni skulle sett dem på remedy 😛
December 31, 2001
Gueno wrote: Sitter och tittar på Rammstein Lichtspielhaus DVD:n nu.
Alla videos + livekonserter.
:hb:
Aaaa det var så tyskarna tog livet av judarna. 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄
EDIT: Så fixat var inget illa menat, syftade bara på att jag skulle avlida av det, kanske gav ett dåligt exemplar om hur det skulle användas.
August 27, 2003
Den verkar heta mein teil, faller mig inte sådär jättemycket i smaken men deras live spelningar är riktigt grymma.
Death On Wings: Hoppas du glömde att sätta dit en ironismiley efter ditt uttalande :/
EDIT: Jag kollade på videon nu också, helt bisarr. Förstår mig inte på den där våldsfetischismen
September 12, 2001
Death On Wings wrote: [quote=Gueno]Sitter och tittar på Rammstein Lichtspielhaus DVD:n nu.
Aaaa det var så tyskarna tog livet av judarna.
Grattis...
2004 års hittills sämsta inlägg har du lyckas att prestera!
Vilken otrolig prestation.... 🙄
Ifall du är den alla får intryck av att du kan vara på grund av detta inlägg så har du lyckas med att bevisa tesen att det förekommer noll hjärna inom dessa kretsar.
August 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Death On Wings][quote=Gueno]Sitter och tittar på Rammstein Lichtspielhaus DVD:n nu.
Grattis...
Ifall du är den alla får intryck av att du kan vara på grund av detta inlägg så har du lyckas med att bevisa tesen att det förekommer noll hjärna inom dessa kretsar.
Kunde inte sagt de bättre själv skidan!
December 31, 2001
skiroy wrote: [quote=Death On Wings][quote=Gueno]Sitter och tittar på Rammstein Lichtspielhaus DVD:n nu.
Grattis...
Vem får alla intryck av att jag är ?
Det var ironiskt menat men kanske inte uppfattas så av vissa, Denna smiley 🙄 ska man inte behöva använda bara för att folk ska förstå att det är ironi i ett inlägg.
September 12, 2001
Death On Wings wrote: Denna smiley 🙄 ska man inte behöva använda bara för att folk ska förstå att det är ironi i ett inlägg.
Jo faktiskt!
Du är så illa tvungen ifall du vill att dina inlägg ska tas på rätt sätt!
Gör om, tänk rätt nästa gång innan du skriver inlägget.
Det går inte att veta med säkerhet ifall du inte fyller på med 🙄 hur ska folk annars veta?
När man skriver framgår det långt ifrån alltid vad man egentligen vill framföra. Därför bör du förstärka tydligheten i dina inlägg.
Annars är risken stor att du framkommer i fel dager.
December 31, 2001
skiroy wrote: [quote=Death On Wings] Denna smiley 🙄 ska man inte behöva använda bara för att folk ska förstå att det är ironi i ett inlägg.
Jo faktiskt!
Du är så illa tvungen ifall du vill att dina inlägg ska tas på rätt sätt!
Gör om, tänk rätt nästa gång innan du skriver inlägget.
Det går inte att veta med säkerhet ifall du inte fyller på med 🙄 hur ska folk annars veta?
När man skriver framgår det långt ifrån alltid vad man egentligen vill framföra. Därför bör du förstärka tydligheten i din inlägg.
Annars är risken stor att du framkommer i fel dager.
Ok ska tänka mer på detta i fortsättningen och ber väldigt mycket omursäkt om någon tog illa upp.
2 Guest(s)