September 27, 2003
jag har en kompis i klassen, som på senare dar har blivit razze, han är hur skön lirarare som helst.
Men vi har också en adopterad kille i klassen, en ganske tyst kille, som jag är väldigt bra kompis med.
Altså jag är bra kompis med båda. Men det börjar bli lite tjatigt att höra den ena killen snacka skit om "negrer", invandrare och så.
Nu har han börjat måla ha-kors och andra grejjer i korridoren. och han snackar dessituom skit om den mörkhyade killen i klassen! Dom har gått i samma klass i 9år! fattar inte hur han kan göra så...
han har ju heller inga bra anledningar, det brukar låta : " Han sitter ju bara där å e tyst! jävla neger"... tror att han är avundsjuk eller nått, för "jonsson" har ju rätt fin moppe och så..... fattar inte att folk orkar bry sig om vilken hudfärg folk har etc. =(
February 12, 2002
Bark wrote: jag har en kompis i klassen, som på senare dar har blivit razze, han är hur skön lirarare som helst.
Men vi har också en adopterad kille i klassen, en ganske tyst kille, som jag är väldigt bra kompis med.Altså jag är bra kompis med båda. Men det börjar bli lite tjatigt att höra den ena killen snacka skit om "negrer", invandrare och så.
Nu har han börjat måla ha-kors och andra grejjer i korridoren. och han snackar dessituom skit om den mörkhyade killen i klassen! Dom har gått i samma klass i 9år! fattar inte hur han kan göra så...
han har ju heller inga bra anledningar, det brukar låta : " Han sitter ju bara där å e tyst! j**la neger"... tror att han är avundsjuk eller nått, för "jonsson" har ju rätt fin moppe och så..... fattar inte att folk orkar bry sig om vilken hudfärg folk har etc. =(
Fattar inte hur nån orkar bry sig om nån annan har en fin moppe.. 🙄 😛
September 27, 2003
bloodman wrote: minns min gamla SO lärare det var också nån kille i min klass med utländsk bakgrund så sa hon att när han blir stor så blir han en ligist lr nåt.
rätta mig om jag fattat fel. sa din din SO lärare att en kille med invandrar bakrund skulle bli ligist när han blev stor ???
June 18, 2001
Smirnoff wrote: ´Min lärare berättad en väldigt intressant sak för mig idag:
Vi Europer är mer släkt typ med sydafrikaner än somalier (genetiskt sätt)..
Hehe...du får nog förklara lite närmare om jag ska se det intressanta. Jag skulle inte kunna avgöra om en person var från Somalia eller Sydafrika bara genom att se på dem (det tror jag inte att jag skulle i alla fall, jag har ingen direkt uppfattning om hur de ser ut)
March 21, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Bark]jag har en kompis i klassen, som på senare dar har blivit razze, han är hur skön lirarare som helst.
Men vi har också en adopterad kille i klassen, en ganske tyst kille, som jag är väldigt bra kompis med.Altså jag är bra kompis med båda. Men det börjar bli lite tjatigt att höra den ena killen snacka skit om "negrer", invandrare och så.
han har ju heller inga bra anledningar, det brukar låta : " Han sitter ju bara där å e tyst! j**la neger"... tror att han är avundsjuk eller nått, för "jonsson" har ju rätt fin moppe och så..... fattar inte att folk orkar bry sig om vilken hudfärg folk har etc. =(
Fattar inte hur nån orkar bry sig om nån annan har en fin moppe.. 🙄 😛
Jag fattar hur nån orkar bry sej om hur fin någon annans dator är 😛
September 27, 2003
BubbleAng3L wrote: rastisten.. så dåligt självförtroende att han nu måste tracka ner på andra... blir så trött.. precis som att jag skulle tracka ner på en klasskompis för att hon har mindre tuttar än mig... visst jag är avundsjuk för att hon har de.. men va fan..
E du avundsjuk för det ?
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: rastisten.. så dåligt självförtroende att han nu måste tracka ner på andra... blir så trött.. precis som att jag skulle tracka ner på en klasskompis för att hon har mindre tuttar än mig... visst jag är avundsjuk för att hon har de.. men va fan..
Du menar väl större tuttar? 😛
Athlon xp 2400+@2438mhz(204fsb)/Epox 8RDA+/Twinmos 2*256mb pc3200/Sapphire radeon 9700 Gpu 276@357 Memmory 540@634 /baracuda 5 120GB/Moddat koolance chassi
3dmark (2003) 5137 3DMarks
http://service.futuremark.com/.....2k3=145415
February 12, 2002
Bark wrote: [quote=BubbleAng3L]rastisten.. så dåligt självförtroende att han nu måste tracka ner på andra... blir så trött.. precis som att jag skulle tracka ner på en klasskompis för att hon har mindre tuttar än mig... visst jag är avundsjuk för att hon har de.. men va fan..
E du avundsjuk för det ?
Ta ett par bilder på dina och smuggla in en kamera när ni byter om efter gympan å skcika till mig så ska jag säga om du måste vara avundsjuk eller om det ska vara tvärt om..
2 Guest(s)