July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....31,00.html
Det är ovanligt högt straff, min gissning är att det handlar om vissa omständigheter såsom hurvida gärningsmännen gjorde det uppsåtligt eller inte. 😛
June 5, 2004
Fyfan va hemska vissa är,det var dom där invandrarna på filmen "Double jam" va?
Dom förtjänar samma straff dom. (EDIT: dåligt formulerat,jag menade att dom borde få som straff att bli behandlade så som den killen i artikeln blev.)
Förresten såg inget i artikeln om han skulle kunna prata eller liknande igen,eller om det var för alltid han ska ligga sådär.
Det måste ju nästan vara värre än att vara död?
August 11, 2001
Finns det verkligen något straff, som är tillräckligt för vad dom gjort mot honom? Grabbens liv är förstört för alltid.(Kanske hade varit mer humant om dom dödat honom)
I min mening är det alldeles för mycket våld i samhället.
Därför gör det mig glad att många härinne verkar vara vettiga, och tar avstånd för våld.
Detta trots att många härinne som fortfarande har den åldern då våld är "inne"
(Obs! Absolut inte menat som ett påhopp mot någon, utan endast en observation om hur samhället ser ut)
God jul på er alla!
September 12, 2001
Gull_Unge wrote: Ok, vilken film var det dem visade på efterlyst?
Det var just "double jam" som visades på Efterlyst.
Men artikeln i AB som callister länkar till handlar om några helt andra killar.
"double jam" killarna kommer också att få sina straff...lär väl dröja några månader innan det blir klart.
Det är ganska intressant att se vad vissa skriver här.
När sådant här händer skriker flera väldigt högt över att hårda straff ska utdelas och killarna i detta fall har fått ett i sammanhanget ovanligt hårda straff.
Ändå är vissa inte inte nöjda.... 🙄
2 Guest(s)