February 12, 2003
Tjenare
Tycker ni på NH att det är rätt att vilka personer som hellst bara har frihet att yttrycka sig hur som hellst?
"Jobbar" man på NH kan man inte bara yttrycka sig hur som hellst.
Tex detta:
[21:17]
Enledningen börjar här:
[20:50]
<-----det skrev jag efter att ha förlorat en match i couronne mot NH|Niro
[20:50]
[21:13]
Då börjar man ju undra....eh va vad har hänt....har man mördat någon eller vad?
Då förklarade jag för taffanken^away att han inte hade med det att göra när han inte visste vad jag och NH|Niro snackade om.
Ärligt talat kan jag inte få in det i min skalle hur någon person kan dömma en person på IRC, alltså på det man säger.
När man säger något i verkligheten till en person så hör man klart och tydligt om det är allvarligt menat eller ifall det är ironi eller komiskt lagt.
Men på IRC, hur fasen ska man veta hur ifall man menar ironiskt eller inte?
Hur kan man då bedömma en person på det.
Det är ruskigt drygt när folk håller på och tror dom är übermäktiga och tror dom vet-allt-kan-bäst-är-störst-bäst-vackrast.
Ärligt talat så tycker jag inte att en representant på NH kan yttra sig på det här sättet:
Visst drar många medlemar ner mognaden på NH men när en admin gör det då är det ruskigt illa.
Ha en öppen diskution nu och inga låsningar.
February 12, 2003
Dehman wrote: Jag förstår vad dem skrev. Du är ganska jobbig i #Nordichardware. Floodar alltid och glömmer stänga av caps...
Caps glömde jag en gång och floodar? Snarare social vilket många inte är på #Nordichardware och ballar ut totalt när någon råkar skriva något från den riktiga världen.
Kolla hur ofta man hjälper folk i #Nordichardware
Dessutom är det ingen som klagar när Fackamato floodar 100% mer än vad jag gör
August 27, 2003
X-per: Vilken liten grinolle du är.
Eftersom jag precis kopplade på via min BNC och de första jag ser från en annars ganska vilt spammande x-per är NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ så kan jag inte annat än påpeka att försöka få folk att hålla en anständig ton
February 12, 2003
HuGGe wrote: X-per: Vilken lite grinolle du är.
Eftersom jag precis kopplade på via min BNC och de första jag ser från en annars ganska vilt spammande x-per är NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ så kan jag inte annat än påpeka att försöka hålla en anständig ton
Ja det är ju rätt smart att börja klaga på något när det är det första du ser utan att ha sett vad det handlar om?
March 5, 2002
x-per wrote: [quote=Dehman]Jag förstår vad dem skrev. Du är ganska jobbig i #Nordichardware. Floodar alltid och glömmer stänga av caps...
Caps glömde jag en gång och floodar? Snarare social vilket många inte är på #Nordichardware och ballar ut totalt när någon råkar skriva något från den riktiga världen.
Vad har jag med detta att göra om jag får fråga?
"Floodar" jag? Glöm inte att på IRC så råder diktatur, inte demokrati. #NordicHardware är våran kanal. 🙂
February 12, 2003
Fackamato wrote: [quote=x-per][quote=Dehman]Jag förstår vad dem skrev. Du är ganska jobbig i #Nordichardware. Floodar alltid och glömmer stänga av caps...
Vad har jag med detta att göra om jag får fråga?
"Floodar" jag? Glöm inte att på IRC så råder diktatur, inte demokrati. #NordicHardware är våran kanal. 🙂
Tycker alla ska behandlas lika oavsett rang.
Det är rätt inkompetent att rangorna personer när NH ändå är i den storleken som den är!
February 12, 2003
skiroy wrote: [quote=x-per] NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Om du skriver på detta sätt så kan man verkligen inte anse att du skriver på ett anständigt sätt med hög mognadsgrad.
Citat från Fackamato igår: LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Ja det är exakta antalet Ö
March 5, 2002
x-per wrote: [quote=skiroy][quote=x-per] NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Om du skriver på detta sätt så kan man verkligen inte anse att du skriver på ett anständigt sätt med hög mognadsgrad.
Citat från Fackamato igår: LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Ja det är exakta antalet Ö
Vad menar du med att alla skall behandlas lika, tycker du inte vi gör det?
Jag skrev det där med ironi till syfte med hur CS-spelande personer ofta yttrar sig. Fast du kanske inte känner mig så väl att du inte förstod det, då förstår jag din situation.
Sen så förstår jag inte varför du skall dra upp massa exempel med mig när jag inte ens var närvarande i den diskussionen som du hade eller vad det nu var. På IRC så har OP:en alltid rätt. Misstycker du så prata med honom eller någon annan OP.
3 Guest(s)