June 3, 2001
Black_light wrote: Va gör man på rave egentligen? Står man bara där o viftar me armarna o hoppar? Eller gör man mer också?
Man gör på vilket ställe som hellst.
Chillar, kollar på tjejer, dricker lite öl, dansar.
Skillnaden är att på ett "vanligt" ställe brukar musiken vara dålig.
Gueno wrote: [quote=ilg@dd]Hahahaha, knappast...
Skulle se ut det, en gammelgube på räjvparty..
😕
Troligen rätt coolt.
"Vi" har en snubbe som är 52 bast som är med och rejvar.
Fullt utstyrslad å allt.
Han är kung där. 😀
Black_light wrote: Uppsala ey? Hur långt är det ifrån malmö?
För långt...
45 mil för att lyssna på dunkadunka, knappast troligt
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Gueno][quote=ilg@dd]Hahahaha, knappast...
😕
Troligen rätt coolt.
Fullt utstyrslad å allt.
Han är kung där. 😀
För långt...
Nej nej. Tänkte inte åka så långt för att lyssna på sånt skräp. Vill komma för att se Gueno och ilg@dd dansa, haahahhaha 😀
October 28, 2002
Det där är en parodi på hur stompers dansar, mkt vanligt på hardocre / gabber fester i holland.
Det man gör på "rave", EDM fester, eller vad man nu vill kalla det, är ungefär vad man gör på vanliga fester, fast musiken och dansen står i centrum.
Det kanske inte är så stort i Sverige, men ta t ex mondaybars kryssningar, mkt bra svenska fester. Helt otrolig stämning, inget bråk, bara bra musik och dansgolven har öppet hela natten 😉
Black_light wrote: [quote=ilg@dd][quote=Gueno][quote=ilg@dd]Hahahaha, knappast...
😕
Troligen rätt coolt.
Fullt utstyrslad å allt.
Han är kung där. 😀
För långt...
Nej nej. Tänkte inte åka så långt för att lyssna på sånt skräp. Vill komma för att se Gueno och ilg@dd dansa, haahahhaha 😀
Hmm, jag menade att jag har runt 45 mil dit ner..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)