October 27, 2001
Brings back memories. Min första bil var en liten buggy bil (extremt snabb) maxade kanske 7-10km/h. Då var man ju liten och bilen var mitt allt. Klart att ett s***barn på cykel ser att bilen är formad som en ramp och kör över den, den höll, men styrningen blev vrickad. Efter det blev det mer som en lekbil/testbil och jag kunde dra slutsatsen att nikko-bilar håller för rätt mycket våld 🙂
Nu är den dock slaktad, för jag behövde däcken till en buggy som vi kallade "fall-isaer", men det är en annan historia.
November 8, 2002
x-per wrote: Har ni sett något vackrare? *dregglar*
Kolfiberorgie...Nästa bil jag köper kommer nog vara en banbil.. Verkar grymt härligt. Fast de ska va nitro 😛
February 12, 2003
Blue_Moon_ wrote: [quote=x-per]Har ni sett något vackrare? *dregglar*
Kolfiberorgie...Nästa bil jag köper kommer nog vara en banbil.. Verkar grymt härligt. Fast de ska va nitro 😛
Japp jag älskar kolfiber 😀
Ja det ska vara nitro men den bilen går nog inte så sakta heller 8)
Enda problemet är batteritiden!
July 19, 2001
x-per wrote: Har ni sett något vackrare? *dregglar*
Ja, har man pengar så 🙂
November 8, 2002
PaiN wrote: Nu ska vi inte bumpa så tråden blir låst, för imorrn ska jag och gillbert ut och filma min bil i action. Jag har nämligen köpt en ny kamera 🙂
Oj det låter intressant! lägg upp lite shyssta filmer sen 😀 😀 Jag vill se din bil in action 😉
å ja skiroy, ska ta de lugnt... hahahaa
October 27, 2001
Här kommer ett filmklipp!
Kameran saerar lite och käkar batterin och så.
Bilen går sådaer halvdåligt på filmen, den kan gå sjukt mycket snabbare än så. 🙂
...det kommer mera
///////////////////////////
TRÅDEN BUGGAR SIG!
SIDA 9 av 8:HÄR
4 Guest(s)