October 27, 2001
Humor.. så sitter jag och skriver om att mitt dragsnöre inte strular...
Förmodligen har det letat sig in för mkt grus och damm i dragsnöre-boxen så den vill inte åka in igen.. Jag fixxade samma problem igår och jag orkar inte göra det idag igen, så jag köper en ny istället 😛
Öwall, släng upp bilderna nu så vi får se 🙂
November 26, 2002
det blev något fel med kameran, så det blir tyvärr inga fler bilder.
October 27, 2001
Ett litet filmklipp på dagens körning:
Vid3
...Ja, den bubblar och hostar, orkade inte skruva in nålen, skjut mig:P
October 27, 2001
Fin bil öwall, med innomhus-däck och allt, misstänksamt ren är den också .P
>
>>
>>>
>>>>
>>>>>
Guess what?
Sidan buggar igen!
November 8, 2002
hehehe ja var ute och körde med min bil på en grusplan här uppe för några veckor sen, men de var jättemkt gyttja eftersom de var vått ute.. När jag hade körd klart så va hela bilen indränkt med gyttja, gick knappt å se va de var förnånting! Komm iofs inte göra så igen tror jag, för ja fick plocka isär rätt mkt grejor och göra rent.. plus att de kom skit i dragstarten som sagt hehe
Fin video pain, dra gärna upp flera! Jag bruakr ställa upp lite korner här å var om det är en såndär öppen yta, och bygga en liten bana. Så kan man ta tid på hur snabbt man klarar den osv 🙂
Var nyss ute och markkörde lite med flygplanet, har bytt topp på den så gjorde lite grundinställningar.. Imorgon blir de flyga av om de är lika fint väder då! Ska även försöka låna digitalkameran från skolan å göra lite videos 🙂
November 8, 2002
PaiN wrote: ...och nu har jag vart och köpt dragsnöre till gillbert och mig, orka att sätta dit dem... ..men det är tur att hobbex finns 😛
Handlar ni mkt på hobbex eller? Jag har alltid klassat hobbex som nått för dem oseriösa? litet, tajt utbud osv.... många svenssons som köper sina grejor där utan att egentligen inte veta vad de är dem köper.. men men, har iofs aldrig handlat från hobbex 🙂
April 14, 2003
kan ni rekomendera en affär i sthlm som inte e så specielt dyra men ändå har bra grejer?
jga har funderat på att köpa en metanol bil ett bra tag nu men jga har aldrig vågat för det är ju "töntigt" tycker många..
vill ha en bra teräng gående bil 4X4..* jeep stuk*
//Lille_john
3 Guest(s)