August 11, 2004
Recensionsdatabasen är nu i princip färdig (dvs fungerar 8-)) och den finns på adressen:
Det skulle vara bra om så många som möjligt engagerade sig i detta och postade här efter att man gjort affärer på forumet. Även en länk i sign uppskattas!
Tänkte även att man kunde fixa en domän till den, isåfall med lite reklam på sidan (typ google-ads, inget irriterande) för att finansiera ett domänköp. Några förslag på domännamn (recensionsdatabasen.se är för långt ;))? Funderar på om man kan utveckla denna databasen senare så att även techsweden och sweclockers kan ta del av den.
Databasen är långt ifrån klar, så kom gärna med konstruktiv kritik!
För mer info kolla denna tråden: https://www.nordichardware.se/.....34982.html
April 11, 2003
Bra jobbet.
Överförs inte alla recentioner från den gamla databasen till den nya?
Jag vill ha länken i sign men det finns för få tecken i sign så den får inte platts. 🙁
Edit, kom just på att alla som startar trådar i K&S forumet "måste" länka till Recentionsdatabasen. Så att köpare/säljare skriver i den efter transaktionen. 😀
August 11, 2004
Mathias wrote: Oh noes, recensionen på mig är borta 🙁
Vadan detta? Kan folk plocka bort sina egna recensioner eller vad händer?
Blev någon bugg där, för kollade nu och då var du inlagd som användare men den hittade ingen recension på dig. Ska se om jag kan fixa det.
edit: Fixat.
June 30, 2001
elmor wrote: [quote=Mathias]Oh noes, recensionen på mig är borta 🙁
Blev någon bugg där, för kollade nu och då var du inlagd som användare men den hittade ingen recension på dig. Ska se om jag kan fixa det.
yay 😎
August 11, 2004
Mathias wrote: [quote=elmor][quote=Mathias]Oh noes, recensionen på mig är borta 🙁
yay 😎
Nu är dom flesta buggar jag kände till fixade. Även sökfunktionen är nu klar.
Jag har även fått förslag på att fixa någon bättre sak för att se vilket betyg man ligger på. Vad ska man ha istället för bara siffror? "Ploppar" med färg som visar betyget? Eller kanske ett runt föremål som byter färg?
August 11, 2004
_Bjornstrom_ wrote: Bra att du märkte med röd/gul så man lätt ser lite mer oseriösa personer 🙂
Jo, det blev ganska bra faktiskt. Ska nog fixa så att man ser samma sak när man kollar på recensionerna.
Fixade en omröstning om hurvida vi ska lägga in dom gamla annonserna. Dom är ju trots allt rätt gamla?
3 Guest(s)