January 28, 2003
men för fan... hångla me henne å kläm lite på häck å rattar å sätt för fan inte på henne första kvällen om du inte bara vill ha one night stand...
fattar itne varför alla ska stressa så in i helvete med allt som har med sex att göra?? tat lugnt och räkna inte med underverk första ggn =)
btw; gör inget av det gueno gör så dubblar du dina chanser :bgrin:
March 15, 2002
MrWeizel wrote: men för fan... hångla me henne å kläm lite på häck å rattar å sätt för fan inte på henne första kvällen om du inte bara vill ha one night stand...
fattar itne varför alla ska stressa så in i h*****e med allt som har med sex att göra?? tat lugnt och räkna inte med underverk första ggn =)
btw; gör inget av det gueno gör så dubblar du dina chanser :bgrin:
Precis, det är ju ingen brådska...
February 1, 2002
rubbe wrote: [quote=Catstyle]Isåfall ska du vänta.
Annars får du väl ta det lite lugnt, försök få en avsugning när du ändå håller på ;).
Och träffa rätt hål, inte helt skoj annars :/.
:bok:
mm, ska prova det.. så j**la nervös grabbar :cy: :cy:
önska mig lite lycka till här nu va :cy: :cy:
Ujuj.. du verkar inte känna henne så värst bra.
Ta det lungt, prata med henne.. inge bra o vara så nervös..
October 22, 2002
DET HÄR är en fråga för http://www.lunarstorm.se att lösa hahaha *LOL*
January 28, 2003
CasO wrote: DET HÄR är en fråga för http://www.lunarstorm.se att lösa hahaha *LOL*
ja, förvänta sig att få till det med en tjej man inte känner särskilt väl första kvällen å man dessutom är svenne är onekligen något för fjortisstorm att bita i..
July 1, 2002
Grabben , du sa att du gilla henne ? Sätt inte på henne direkt då , det bör du lära dig , det ger inte direkt nån bra start , och troligen ingen start alls för en vidare relation , gå lungt fram , så löser sig allt om du gillar henne och hon gillar dig lika mycket. Sabba inte för dig stjälv säger jag bara.
January 28, 2003
Catstyle wrote: Vad fjantar ni om?
Lite hud som kommer in i ett litet hål med massa hud.
Är ju inge farligt.
shit.. inte undra på att dom flesta här föredrar datorer framför tjejer, med tanke på era värderingar om hur/var/när man ska ha sex..
och alla dessa romantiska förklaringar på hur det går till!!
btw; förväntar mig rapport om hur det gick snarast imorron.. over and out for tonight
January 28, 2003
Catstyle wrote: Äh, vi är alla djur, som drivs av ett enda mål: Fortplanta oss.
Då får vi väl bannemig göra det, du MODER NATUR-HATARE!
tss.. vårt ända mål är ack så trevligt, men man behöver inte beskriva det som något en däggdjursforskare skulle säga om själva akten...
August 20, 2001
Gueno wrote: [quote=DiDi][quote=Catstyle]Vadå censur, det är inget fult ord.
Vilket ord? 🙄
Vilka ord..
Om du skriver *Sex i greov benämning* så blir det *censur*.
Om du skriver *Kvinnligt könsorgan i grov benämning* så blir det *censur*.
Jo det har jag förståt... 😉
3 Guest(s)