January 15, 2002
festisMER wrote: 0.02 föresten Jonte, varför blockade du mig på msn när jag skulle visa mitt resultat med webcamen?
Eftersom att du har tjatat as mycket om dedär på msn och trodde ditt 0.04 var bättre än mitt 0.031 så orkar jag inte hålla på och diskutera det med dig. Jag orkar inte nu heller, det är bara ett spel?
March 1, 2004
Jontez wrote: [quote=festisMER]0.02 föresten Jonte, varför blockade du mig på msn när jag skulle visa mitt resultat med webcamen?
Eftersom att du har tjatat as mycket om dedär på msn och trodde ditt 0.04 var bättre än mitt 0.031 så orkar jag inte hålla på och diskutera det med dig. Jag orkar inte nu heller, det är bara ett spel?
Lilla gubben 🙂 Lite avis? 🙂 Det är okej tihi
January 15, 2002
festisMER wrote: [quote=Jontez][quote=festisMER]0.02 föresten Jonte, varför blockade du mig på msn när jag skulle visa mitt resultat med webcamen?
Nej jag är inte avis 😛 men jag tycker det är fånigt att hålla på diskutera om ett dumt spel 😉
March 1, 2004
Jontez wrote: [quote=festisMER][quote=Jontez][quote=festisMER]0.02 föresten Jonte, varför blockade du mig på msn när jag skulle visa mitt resultat med webcamen?
Nej jag är inte avis 😛 men jag tycker det är fånigt att hålla på diskutera om ett dumt spel 😉
Jo kanske, men alla vill vara bäst, så är det bara 😀
March 1, 2004
Jontez wrote: [quote=festisMER][quote=Zelog]För mig stod det "-0.02 Very Impressive!", är det bra?
Fick också 0.02 :snurr:
Men skillnaden är att du inte fick "Very Impressive!" utan fick Well done!, Det är ju lite konstigt... 🙄
Fråga Patrick som sagt.. han såg internet rutan med webcamen 😉
March 1, 2004
Jontez wrote: [quote=Nord]haha. Pawned 😛
Kul att han tjafsade som fan på msn ett bra tag och försökte övertyga mig hehe :bgrin:
Kul att Jontez tycker att gämföra http://www.asciitable.com/ med detta http://www.reflexgame.com Är som att gämföra CS med Q3
1 Guest(s)