August 27, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=HuGGe]30 augusti börjar de så jag lär vara där till den 28 och spana lite och rigga bilen med lite nyinförskaffade grejer
vad är det du skall göra med bilen och varför? iaf varför just i USA?
defcon.org, måste ha bil vettu för att få plats med all utrustning
May 17, 2002
HuGGe wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=HuGGe]30 augusti börjar de så jag lär vara där till den 28 och spana lite och rigga bilen med lite nyinförskaffade grejer
aha, du ska dit och leka med de häftiga grabbarna.. Synd bara att det var så sent som den 30 aug.. hade det varit nästa vecka hade det varit nära att jag hängt med (om jag fått) alltid bra med lite billigare logi när man skall göra av med pengar gonom resor etc. :P, har så sabla tråkigt här i mitt hörn av bakvattnet..
August 27, 2003
får? alla får vara med men passar du inte där märks de ganska fort. De som kommer sist brukar bli "virtuellt ollade" om du förstår vad jag menar, man ger sig inte dit om man inte vet något (läs de inhemska folket som inte är med i crew). De brukar oftast blu upplockade av farbror blå innan de stora grabbarna får tag på dem, de (vi?) har trots allt en tävling att tänka på och jävlas med snorisar har man inte tid med.
October 25, 2003
HuGGe wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=HuGGe]30 augusti börjar de så jag lär vara där till den 28 och spana lite och rigga bilen med lite nyinförskaffade grejer
FYFAN VAD AVUNDSJUK JAG ÄR!!
Jag vill också!
August 27, 2003
kom då, allt är fixat å klart. Du behöver bara ta med dig lite WLAN kort med rena MAC-A och en laptop sen är de bara å köra på. GPS, antenner, bil, kaffe, brutelaptops och diverse annat gojs har jag så.
Get som money och sen förutsätter jag att du tar dig in i ett oWEPat WLAN på mindre än en minut 😉
BTW: Windows är inte att tänka på, man får dåligt rykte om man umgås med windozare i sådana kretsar 🙂
1 Guest(s)