January 23, 2002
En kille i STCS som förbättrade larmet i sin Saab 900 lite och så rätt det fungerade.
Här kommer tre länkar till olika sidor i den ganska långa tråden:
http://forum.saabturboclub.com.....38;start=0
September 12, 2001
Matts wrote: De va det bästa ja hört på länge, är nog rädd för att ägaren faktist kan åka ditt.
Knappast...nu har jag läst den enormt långa tråden och om du har läst den klart så kommer du att inse att killen knappast lär ligga illa till.
Bästa jäkla tråden jag har läst på länge. 😀
November 4, 2002
Jag har följt tråden sedan den var på 2 sidor, finns ingen som helst risk att "Jokero" som han heter åker dit för någonting. Inte ens en sportslig chans, det han har gjort är inte för att skada någon människa. Så vi behöver inte ta den diskussionen på NH också. Utan läs och begrunda, och ge fan i andras saker!
Så börja nu för fan inte att spy ut er moral-galla här.. Läs tråden ifall ni vill ha nog.
EDIT: Vem muttrar om en Volvo? Det är ju FFS en Saab!
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
July 14, 2004
http://www.nordichardware.se lynchpöbel? please please 😀
Hade vart skoj o komma dit med 5000 personer o stå o skrika i "klack" utanför hans hus.
Fi fan, då hade fanskapet inte ens vågat titta i Jokero's Riktning längre. eller någon annan för den delen.
Jag vet att det är orealistiskt...men om inte rättssystemet funkar måste väl medborgarna ta tag i det, eller?
March 11, 2003
Nomic wrote:
Jag vet att det är orealistiskt...men om inte rättssystemet funkar måste väl medborgarna ta tag i det, eller?
Nej, medborgargarden och lynchmobbar är inte vettiga alternativ. Se till att folk röstar på rätt partier istället. Det politiskt styrda daltandet med kriminella är problemet, inte rättssystemet i sig själv.
February 25, 2002
denstore wrote: [quote=Nomic] Jag vet att det är orealistiskt...men om inte rättssystemet funkar måste väl medborgarna ta tag i det, eller?
Nej, medborgargarden och lynchmobbar är inte vettiga alternativ. Se till att folk röstar på rätt partier istället. Det politiskt styrda daltandet med kriminella är problemet, inte rättssystemet i sig själv.
Vilka skall man rösta på för att kunna känna sig trygg i sverige då? Verkar ju vara same shit different name hela bunten.
Nä, medborgargarde sign me on!!! dags att se om sin egen gård.
Säger bara, The boondock saints.
March 11, 2003
Dhorum wrote: [quote=denstore][quote=Nomic] Jag vet att det är orealistiskt...men om inte rättssystemet funkar måste väl medborgarna ta tag i det, eller?
Vilka skall man rösta på för att kunna känna sig trygg i sverige då? Verkar ju vara same shit different name hela bunten.
Nä, medborgargarde sign me on!!! dags att se om sin egen gård.
Säger bara, The boondock saints.
Man kan ju börja med att undvika att lägga sin röst på vänsterpartiet, miljöpartiet, socialdemokraterna och folkpartiet. 🙂
Dessa har under en lång tid fört en väldigt liberal kriminalpolitik.....
2 Guest(s)