January 15, 2002
Fick reklam om en nyöppnad pizzeria idag i min brevlåda, trots att jag har en skylt som säger "Ingen reklam tack". Har nog aldrig fått reklam som inte varit adresserad. Men det var inte pizza reklamen. Vad ska jag göra? Kan man inte gå till någonting, typ liknande reklamationsnämnden eller så?
September 14, 2003
Haha, reklamationsnämnden? Antar att du menar ARN. Vad är det för köp du ska reklamera? Tvivlar på att de ens är intresserade av att lyssna på vad du har att säga. Om du nu är så stött av pizzareklamen får du väl ringa till pizzerian och säga det. Du kanske får en pizza gratis!? 😉
May 23, 2003
January 15, 2002
jimmie.p wrote: Haha, reklamationsnämnden? Antar att du menar ARN. Vad är det för köp du ska reklamera? Tvivlar på att de ens är intresserade av att lyssna på vad du har att säga. Om du nu är så stött av pizzareklamen får du väl ringa till pizzerian och säga det. Du kanske får en pizza gratis!? 😉
Jag menade så klart inte reklamationsnämnden, utan något liknande som jag skrev!
July 4, 2003
Hahaha Jontez, ja men gå till pizzerian o köp en pizza sen kastar du den i golvet o säger: Jag vill inte ha eran äckliga Pizza reklam i min "Ingen reklam tack " brevlåda! Tips; smaka på pizzan först så du vet om du verkligen ska slänga den. kan hjälpa dig med det där om vi ska käka någon gång :p
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
February 21, 2003
Fly landet innan något obehagligt händer, reklamharen kanske kommer och tar dig.
Nej, men allvaligt, varför bry sig alls i det? Du har fått ett reklamblad, inte ett lastbilsflak med reklam.
Dessutom tror jag knappast det är olagligt att dela ut reklam i "Nej tack till reklam"-lådor, bara brist på respekt.
May 23, 2003
May 23, 2003
December 3, 2003
äsch, ta o klistra upp en sån här lapp: http://www.soldf.com/download/.....reklam.pdf
1 Guest(s)