July 8, 2003
Hmmm, jag vet inte riktigt. Det var bara ett reklamblad. Kanske var det någon från pizzerian som ville att folk skulle veta att de öppnat en ny pizzeria, och som BeerCan sa, han kanske har problem med svenskan....
Låt det vara, händer det igen. Bränn ner pizzerian. Det skulle jag gjort...
(Jaja, jag kanske är lite extrem men hämnd är så satans kul. =)
January 15, 2002
fragone wrote: äsch, ta o klistra upp en sån här lapp: http://www.soldf.com/download/.....reklam.pdf
Den var schysst!!
January 15, 2002
fastbullit wrote: men big deal en reklam lapp alla får dem du vet även om man har en "ingen reklam tack" lapp
Det är ju som att sitta och röka cigg på e resturang där de e rökfritt. "Jag röker bara en, det är inte så farligt". Om alla tänkte så så skulle det vara lite mycket rök tycker jag
August 24, 2002
Jontez wrote: [quote=fastbullit]men big deal en reklam lapp alla får dem du vet även om man har en "ingen reklam tack" lapp
Det är ju som att sitta och röka cigg på e resturang där de e rökfritt. "Jag röker bara en, det är inte så farligt". Om alla tänkte så så skulle det vara lite mycket rök tycker jag
Passiv rökning är dödlig.
Jag har aldrig sett ett dödsfall vars dödsorsak vara en reklamlapp 😛
Det var säkert pizzerian själv som delade ut lappen. De struntar nog i din lapp, gå till pizzerian och klaga om du måste tjabbla om det där.
January 15, 2002
Biblo wrote: [quote=Jontez][quote=fastbullit]men big deal en reklam lapp alla får dem du vet även om man har en "ingen reklam tack" lapp
Passiv rökning är dödlig.
Jag har aldrig sett ett dödsfall vars dödsorsak vara en reklamlapp 😛
Det var säkert pizzerian själv som delade ut lappen. De struntar nog i din lapp, gå till pizzerian och klaga om du måste tjabbla om det där.
Tror också det är dom, annars hade jag fått massor av annan reklam också
May 1, 2003
magnuz wrote: [quote=Marron]Jag har jobbar för Svensk Direktreklam..
Hur kass lön som helst för många timmars arbete..
Men jag la iaf inte till dem som inte ville ha reklam.
Jag har också jobbat där, sa upp mig efter en månad...
Tjäna 2000 på ett halvår typ... svältlön..
December 3, 2003
Marron wrote: [quote=magnuz][quote=Marron]Jag har jobbar för Svensk Direktreklam..
Hur kass lön som helst för många timmars arbete..
Men jag la iaf inte till dem som inte ville ha reklam.
Jag har också jobbat där, sa upp mig efter en månad...
Tjäna 2000 på ett halvår typ... svältlön..
jag fick 270 spänn i veckan för 300 hushåll i hyreshus...
November 26, 2002
Samma brukar hända mig, reklam kommer fast lappen sitter där. Mest irriterad blir jag när t ex DN lägger in reklam i tidningen och man får börja morgonen med att plocka ut Dell, On Off och liknande reklam.
Jag har funderat på 2 alternativ:
-Jag åker förbi DN varje morgon på väg till jobbet, jag funderar på att stanna och lägga reklamen i deras brevlåda. Kanske sätta upp en lapp i huset att alla kan lägga sin DN-reklam i en hög vad dörren så tar jag med allt till DN. Visst, det blir lite jobb för mig, men det skulle det vara värt. Ännu bättre om man fick ihop ett 50-tal som gjorde samma sak. Dom skulle ha rätt så mycket reklam bland sin post varje dag.
-Reklamen som kommer med posten funderar jag på att lägga tillbaka i postlådan när jag går förbi den på väg till till bilen. Så, får posten själva ta hand om den. Samma sak där, önskar att massor gjorde samma sak. Kanske det skulle bli ngn förändring.
January 28, 2003
John_lz wrote: Reklamen som kommer med posten funderar jag på att lägga tillbaka i postlådan när jag går förbi den på väg till till bilen. Så, får posten själva ta hand om den. Samma sak där, önskar att massor gjorde samma sak. Kanske det skulle bli ngn förändring.
det är väl tidningsbärarna som lämnar tidningen?
så är det här jag bor iaf
för isåfall straffar du posten för tidningsbärarnas synder
däremot låter det med DNs brevlåda jävligt mycket mer lockande, dom kommer säkert tycka det är jättekul :bgrin:
November 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=John_lz]Reklamen som kommer med posten funderar jag på att lägga tillbaka i postlådan när jag går förbi den på väg till till bilen. Så, får posten själva ta hand om den. Samma sak där, önskar att massor gjorde samma sak. Kanske det skulle bli ngn förändring.
Nja, det brukar komma reklam även med posten. Det är den reklamen jag menar att jag skulle lägga tillbaka i deras låda.
June 17, 2002
John_lz wrote: [quote=MrWeizel][quote=John_lz]Reklamen som kommer med posten funderar jag på att lägga tillbaka i postlådan när jag går förbi den på väg till till bilen. Så, får posten själva ta hand om den. Samma sak där, önskar att massor gjorde samma sak. Kanske det skulle bli ngn förändring.
Nja, det brukar komma reklam även med posten. Det är den reklamen jag menar att jag skulle lägga tillbaka i deras låda.
MEH!!!:. Det e ju inte Postens fel.. Reklamen du får av posten e adresserad, alltså post till DIG... Det e typ Svensk Direktreklam dom delar ut SKIT rekalmen...
June 30, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=John_lz]Nja, det brukar komma reklam även med posten. Det är den reklamen jag menar att jag skulle lägga tillbaka i deras låda.
MEH!!!:. Det e ju inte Postens fel.. Reklamen du får av posten e adresserad, alltså post till DIG... Det e typ Svensk Direktreklam dom delar ut SKIT rekalmen...
Hmm, om man tänker efter lite så kanske reklamen skulle komma tillbaka till dig igen om du lade den på lådan. Eftersom den är adresserad.
3 Guest(s)