June 3, 2001
Pollyreklamen e ju kul allså.. snubbarna på tåget.
Nissen sjunger ju så fruktansvärt dåligt.
Gänget som står utanför korvmojen äter korv och dricker Norrlands guld är rolig.
"-Va gjorde du efter dansen då?" *Töntig röst*
"-Vi for hem till mig."
"-Jag spela lite skiver å."
"-Sen ville ju hon ligga och kramas."
"-Men då tyckte jag det gick lite fö fort fram, var sak har sin tid."
Axe reklamen då.
Killen som sitter hos doktorn.. vilket lolbarn.
Han rycker till så fult i slutet.
March 1, 2003
den här är grym...
speciellt när nageln åker av...
http://www.nagelsvamp.nu/Nagelsvamp.mpg
January 5, 2002
Öwall wrote: Den första är någon ölreklam, kommer inte ihåg vilken, men man ser en vattendroppe som flyger runt en kvart eller så. Ölreklam brukar annars vara jämförelsevis bra.
Blev du tappad i golvet som barn eller? Falconreklamerna är tamejfan årets bästa reklamfilmer, bra filmade och underbart stämningsfulla.
Även Ballantinesreklamen och den där reklamen där man får följa en spritdroppes färd nerför en kvinnokropp är ruskigt bra, har sett dem på Eurosport och Discovery channel.
September 28, 2003
snyde wrote: [quote=Öwall]Den första är någon ölreklam, kommer inte ihåg vilken, men man ser en vattendroppe som flyger runt en kvart eller så. Ölreklam brukar annars vara jämförelsevis bra.
Blev du tappad i golvet som barn eller? Falconreklamerna är tamejfan årets bästa reklamfilmer, bra filmade och underbart stämningsfulla.
denna tråden är bara 1.2 år gammal eller något så...
September 28, 2003
snyde wrote: [quote=fastbullit]denna tråden är bara 1.2 år gammal eller något så...
Du postade före mig, så gnäll inte.
mm iofs men det var för att påpeka för nivaman att denna tråden är väääldigt gammal och kommer låsas pga denna bump
andra inlägget var för att påpeka för dej att kommentarerna inte är direkt relevanta i denna tråden
fast jag håller med dej om att falcon reklamen (den som går nu)är bra eller mer vacker
October 16, 2003
fastbullit wrote: [quote=snyde][quote=fastbullit]denna tråden är bara 1.2 år gammal eller något så...
mm iofs men det var för att påpeka för nivaman att denna tråden är väääldigt gammal och kommer låsas pga denna bump
andra inlägget var för att påpeka för dej att kommentarerna inte är direkt relevanta i denna tråden
fast jag håller med dej om att falcon reklamen (den som går nu)är bra eller mer vacker
jag tror att det öwall skev om inte är den fågeln som flyger runt utan en mycket äldre :bok:
fastbullit wrote: [quote=snyde][quote=fastbullit]denna tråden är bara 1.2 år gammal eller något så...
Får nog vara hur vackert som helst i reklamen.Falcon-öl är iaf inte gott.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 13, 2004
hm tror att de va en skandia reklam eller nåt, man ser typ en bil som åker på sveavägen, och parkerar, går sedan in i en byggnad,(minns inte allt) sen står det, : Med vårt rykte har vi inte råd att göra fel
Hm dom har gjort fel redan i reklamfilmen då det är parkeringsförbud på Sveavägen
March 1, 2003
bump???
jag ville skriva om reklam > gjorde en sökning > oj, det fanns en tråd om reklam > posta där istället för att skapa ännu en tråd...
April 10, 2003
ilg@dd wrote: [quote=fastbullit][quote=snyde][quote=fastbullit]denna tråden är bara 1.2 år gammal eller något så...
Får nog vara hur vackert som helst i reklamen.Falcon-öl är iaf inte gott.
Falcon Bayersk är fan en av dom godaste ölerna jag vet.
August 20, 2001
WaLToN wrote: hehe lr den där för toyota tror jag det är, när delfiner hoppar rint i vattenpölar på gatan...
VA FAN HAR REGISÖREN TAGIT LSD LR?!
helt störd, hur fan kan få för sig att det ska hoppa delfiner i en vattenpöl
Delfiner gillar vatten? 🙂
Tanken är väl att bilen är lika smidig som en delfin... eller nåt 🙄
En reklam jag verkligen hatar är Funlight. Den låten som är med i reklamen är så Dace eJay-aktig. Stör mig på den.
March 1, 2003
whak wrote: "aboo är du fett keff det är ju värsta svenne stället"
Vad är det för reklam?
Såg den en gång måste ha den, så j**la skön reklam.
den???
mms://qstream-wm.qbrick.com/00426/00426_2312_wis_l.wmv
3 Guest(s)