March 10, 2002
Agathorn wrote: Dåliga skådespelare, taskig regi. Dock bra story. 2 laxar av 5.
Såg Darkness ikväll. Bra skådespelare, relativt bra regi. Halvdålig story. 3 laxar av 5.
Tycker inte man ska klaga så mycket på skådespelarna. Om jag skulle lätt ge den 5/5. Riktigt bra Story. Den får en verkligen att tänka. Hur mycket man än tänkte så kom man inte fram till något. =) Sen skådespeleriet och regin bryr jag mig inte speciellt mycket om. Jag menar, större delen av filmen utspelade sig i ett rum. ;P Det är ju inte direkt någon LOTR-film. ;P
January 14, 2002
Snorch wrote: [quote=Quarzi][quote=denstore][quote=Tindy][quote=Gueno]Sagan om ringen och matrix - släng er i väggen!
Japp, men mot Fight Club har den inte en chans.
Fight Club var ju bara seg och tråkig.
Håller med
Ni är ju tokig.. de är ju en helgrym film..
:wide: #-o
March 14, 2001
Quarzi wrote: [quote=Snorch][quote=Quarzi][quote=denstore][quote=Tindy][quote=Gueno]Sagan om ringen och matrix - släng er i väggen!
Håller med
Ni är ju tokig.. de är ju en helgrym film..
:wide: #-o
[Image Can Not Be Found] <-- Quarzi
March 21, 2003
ZIre wrote: [quote=Coalan]hm, var väl den som sågades helt av nått filmmagasin. Men det var ju inte Orvar så vad vet jag =p
var aftonbladet som sågade, glöm ovanstående dvs 😉
Hon tjejen i filmkrönikan gav den bara 1/5 stolar också.
Men dom ger ju alltid filmer kassa betyg.... dom har sett för mkt film och blivit kräsna tror jag.. :arg:
March 7, 2004
Farbror wrote: [quote=ZIre][quote=Coalan]hm, var väl den som sågades helt av nått filmmagasin. Men det var ju inte Orvar så vad vet jag =p
var aftonbladet som sågade, glöm ovanstående dvs 😉
Hon tjejen i filmkrönikan gav den bara 1/5 stolar också.
Men dom ger ju alltid filmer kassa betyg.... dom har sett för mkt film och blivit kräsna tror jag.. :arg:
då vet man ju att när en film får 5 av dem så är den bra B> bättre än aftonbladet som jämt verkar sätta fyror 😛
February 4, 2005
Har inte sett Saw ännu, ska göra de..
Men Fight Club är ju riktigt skön... 😎
För er som vill ha en "Matrix" liknande film, men utan massa onödig action så kolla in:
(säger inte att matrix är dålig, okej 2:an & 3:an kanske e lite kassa men 1:an e skön)
October 25, 2003
Gueno wrote: [quote=denstore][quote=Tindy][quote=Gueno]Sagan om ringen och matrix - släng er i väggen!
Fight Club är bara otroligt sölig och trist.
Gueno->[Image Can Not Be Found]
December 28, 2004
Gueno wrote: [quote=denstore][quote=Tindy][quote=Gueno]Sagan om ringen och matrix - släng er i väggen!
Fight Club är bara otroligt sölig och trist.
Fight Club är en slimmad Brad Pitt och en massa blod som man vill se!
3 Guest(s)