January 17, 2002
Har varit sjuk idag, men jag kan iaf glädja mig med att jag slagit personbästa när det gäller stora spyor!
Jag vaknade för ungefär 2 timmar sedan och skulle ta en cola, så jag traskade iväg till kylen och tog en slurk. 3 meter från kylskåpet, ståendes i dörröppningen till vardags rummet känner jag hur magen helt plötsligt vänder på sig, 2 sek efter faller jag ner på knä för jag inser att jag inte hinner till toan och skickar en pizza rakt på golvet, men det slutar inte där! jag får ungefär 7 lika stora uppstötningar och tillslut är ca 5 m2 (jag räknade!) av golvet täckt i dagens matintag! Hoho så jag skrattade när morsan med en sur min också stod på knä, fast den här gången med en hink och trasa Det har sina fördelar att vara sjuk också! 😀
February 5, 2002
January 17, 2002
ThaMole wrote: HAHA...=)
FAN VAD COOLT!!!...
Hoppas du inte bullshittar oss... då e det lamt...Vilken färg hade den...=) HAHHA... vill inte veta...=)
Frukost: 3 rostade bröd, 2 kiwis och kaffe
lunch: Mängder med risgrynsgröt
Middag: Wok gryta (Antagligen den som fick mig att spy i slutänden)
Och såklart mängder med cola emellan 😛 Nu får du gissa färgen 😀
Jag kan intyga dig att jag inte ljuger 😀 Det kan morsan också
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=ThaMole]HAHA...=)
FAN VAD COOLT!!!...
Hoppas du inte bullshittar oss... då e det lamt...Vilken färg hade den...=) HAHHA... vill inte veta...=)
Frukost: 3 rostade bröd, 2 kiwis och kaffe
lunch: Mängder med risgrynsgröt
Middag: Wok gryta (Antagligen den som fick mig att spy i slutänden)
Och såklart mängder med cola emellan 😛 Nu får du gissa färgen 😀
Jag kan intyga dig att jag inte ljuger 😀 Det kan morsan också
HAHA... ÅHH FY HELVETTE!!!
January 17, 2002
Deimoz wrote: Det värsta är väll när man har käkat en j**la massa makaroner och köttfärssås! När ja var liten så sov jag och spydde den blandningen. såg likadant ut när det låg på kudden brevid huvet som det gjorde på tallriken! :cy:
Helt plöstsligt tappade jag lusten att äta makaroner och köttfärssås... :spy:
March 1, 2001
CoLiC wrote: [quote=Deimoz]Det värsta är väll när man har käkat en j**la massa makaroner och köttfärssås! När ja var liten så sov jag och spydde den blandningen. såg likadant ut när det låg på kudden brevid huvet som det gjorde på tallriken! :cy:
Helt plöstsligt tappade jag lusten att äta makaroner och köttfärssås... :spy:
hahaha, ta spagetti istället, tapeworm =D
January 30, 2003
May 31, 2001
ThaMole wrote: [quote=Max]haha...du borde ju ha sparat o fryst in det, sen är det bara att värma på och käka om du har dåligt med käk.! :bgrin:
ÅHHH... fy helvette...
Känns som om nån har sett lite bizzara filmer med asiater som spyr o käkar upp det igen...
Filmer? Partyboy eller vad han heter i Jackass åt ju ingredienserna till en omelett och sedan spydde han alltsammans i en stekpanna och stekte det!
gissa vad han gjorde sen!
Han käkade upp det!!! :bgrin:
1 Guest(s)