March 11, 2003
Delph1 wrote: [quote=denstore][quote=Collateral]Sverige vet hur man dricker 😉
Njae, svenskar har ju ungefär lika bra ölsinne som tyskar har humor, danskar har självkritik och fransmän hygien.....:)
:)R
någon är verkligen het denna vecka 😀
//Andreas
Jag är alltid glödhet i min bitterhet.;)
June 29, 2005
denstore wrote: [quote=Pojo] Ingen i Finland bär kniv. Men endå tror alla i sverige det.
Bra när man är där. Men jag har inte haft så höga tankar om landet i väster.
Alla finnar är knivviftande, alkoholiserade homofober. Det vet ju alla.;)
Om du inte är tyst så kommer jag o hälsar på med niven! 😉
Finland > Sverige fråga ViU om det
March 11, 2003
Lord MuffloN^ wrote: [quote=denstore][quote=Pojo] Ingen i Finland bär kniv. Men endå tror alla i sverige det.
Kom du. Jag drar bara på mig mina högklackade pumps och hotar med att hälla ut en hela kosken, så springer du gråtande därifrån.;)
Json_81 wrote: Renat är helt ok, men jag ger inte så mycket för de där snubbarna.
Explorer hade ju oxå hamnat bra, eller om det t o m hade fått pris.
Sämre vodka får man leta efter.
Nja, inge fel på explorer..
Har bara fått lite dåligt rykte p.g.a att det har lite lägre % och att a-laget har det som favorit..
Den fungerar den också..
Vet faktiskt ingen sprit som är direkt god..
"Godast" är väl Sundsvalls Taffel enligt min mening.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
ilg@dd wrote:
Nja, inge fel på explorer..
Har bara fått lite dåligt rykte p.g.a att det har lite lägre % och att a-laget har det som favorit..
Den fungerar den också..
Vet faktiskt ingen sprit som är direkt god..
"Godast" är väl Sundsvalls Taffel enligt min mening.
Isåfall är det väl fel på mina smaklökar, jag tycker den har en fruktansvärd bismak. Däremot Explorer Gran (vet inte om den fortfarande tillverkas) smakade ganska gott.
Vikingfjords vodka är en höjdare, bästa vodkan jag druckit.
June 29, 2005
denstore wrote: [quote=Lord MuffloN^][quote=denstore][quote=Pojo] Ingen i Finland bär kniv. Men endå tror alla i sverige det.
Kom du. Jag drar bara på mig mina högklackade pumps och hotar med att hälla ut en hela kosken, så springer du gråtande därifrån.;)
inte då hårt ska bekämpas med hårt , en platta carlsberg eller en flaska absolut får sätta livet till då. :gunsfire: :bash:
October 18, 2004
December 25, 2000
denstore wrote: [quote=Lord MuffloN^][quote=denstore][quote=Pojo] Ingen i Finland bär kniv. Men endå tror alla i sverige det.
Lika troligt som att hjälten i en Hollywoodfilm skulle springa gråtandes därifrån när skurken håller kniven mot strupen på dennes älskare.
ViU wrote: [quote=denstore][quote=Lord MuffloN^][quote=denstore][quote=Pojo] Ingen i Finland bär kniv. Men endå tror alla i sverige det.
Lika troligt som att hjälten i en Hollywoodfilm skulle springa gråtandes därifrån när skurken håller kniven mot strupen på dennes älskare.
Såvida inte hjälten är av kvinnokön så låter hela upplägget ganska gay vill jag mena..
😮
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
ilg@dd wrote: [quote=ViU][quote=denstore][quote=Lord MuffloN^][quote=denstore][quote=Pojo] Ingen i Finland bär kniv. Men endå tror alla i sverige det.
Såvida inte hjälten är av kvinnokön så låter hela upplägget ganska gay vill jag mena..
😮
ViU ville ju bara bevisa att finnar inte är homofober trots allt. Inte för att det förvånar mig. Aldrig har jag träffat på ett folk som är så gråtmild på fyllan, och så gärna vill krama sina dryckesbröder. Det ligger nog någonting i det där med att det finns lite tveksamma tankar i alla homofober.:)
1 Guest(s)