June 17, 2001
On 2001-09-29 01:03, Slampa wrote:
On 2001-09-28 15:17, Octupus wrote:
Vill ha lite bra tips på hur ni brukar göra när ni rengör era möss. Har haft min boomslang envecka nu o den e nu obrukbar pga smuts.. så massor av tips nu!!armekniven.. rakt i musfan och vrid runt.. eller pincett
//Christian
FET LOL
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-09-29 01:06, HELIX wrote:
On 2001-09-29 01:01, totto wrote:
On 2001-09-29 00:33, WIGGER wrote:
T-RÖD SKA DRICKAS, Inte slösas med..LOLHur kan en person med dina vanor fortfarande skriva på ett tangentbord?????!
HAR HAR HAR
Det funkar bara mellan flaskorna inte under tiden
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 19, 2001
Min Exelente kompis Eckan hjälpte mig me min budget microsoft mus i skolan i torsdags... Det visade sig vara så enkelt att man bara behöve pilla lite o få bort de där j**la gummismuttsfett ringarna på plast-snurrorna, så funkar det bra sen... har dock ingen aning om hur en razzzer booooomslang e uppbygd...
June 17, 2001
Doppa skiten i yes flaskan och låt den ligga där undernatten, sen på morgonen så tejpar du fast på den på biltaket och kör den igenom en biltvätt. Sen är den nog som ny (Eller så får du den utbytt pga. fabriksfel)
/FD. Crew ffs
2 Guest(s)