November 4, 2001
tindy_14 wrote: Finns nån dilsplaypolish på teknikmagasinet (teknikmagasinet.se) som ska fungera bra för sånt där.
Det funkar inte särskilt bra, jag har testat.
Och angående det där med att tappa den hårt i golvet, det funkar ju bara om man har försäkring. Inte så smart att göra och försöka få en ny på garantin (jag lovar det är tillverkningsfel, jag har bara tappat den i golvet)
June 20, 2002
chrippaz wrote: [quote=tindy_14]Finns nån dilsplaypolish på teknikmagasinet (teknikmagasinet.se) som ska fungera bra för sånt där.
Och angående det där med att tappa den hårt i golvet, det funkar ju bara om man har försäkring. Inte så smart att göra och försöka få en ny på garantin (jag lovar det är tillverkningsfel, jag har bara tappat den i golvet)
Displaypolishen är väl ändå till för såna där miniatyrrepor á cdskiva-stuk, som dock kan bli ganska irriterande när de är många?
November 4, 2001
boogey wrote: [quote=chrippaz][quote=tindy_14]Finns nån dilsplaypolish på teknikmagasinet (teknikmagasinet.se) som ska fungera bra för sånt där.
Displaypolishen är väl ändå till för såna där miniatyrrepor á cdskiva-stuk, som dock kan bli ganska irriterande när de är många?
Skrev jag vilka repor jag testat på?
Det står typ på förpackningen att sveriges optiker rekomenderar den för repor i glasögon, haha vilken skitprodukt. Den kostar bara 30kr typ så de är ju bara att testa själva..
March 20, 2003
obelix wrote: [quote=Pim_][quote=obelix]Tappa den i golvet, hårt och upprepade gånger tills du får en ny på garantin...
Tipps från en affär som säljer mob. telefoner...
Bra tips, idiot.......
Varse go ärthjärna...
Har redan dragit på mig och blivit av med en varning pga att jag käftade med ngt liknande okunnigt patetiskt avskum till forumsmedlem......så jag tänker inte göra det igen.....
January 12, 2004
obelix wrote: Tappa den i golvet, hårt och upprepade gånger tills du får en ny på garantin...
Tipps från en affär som säljer mob. telefoner...
För att förtydliga detta inlägget så kommer det ifrån en mobiltelefonbutik jag och en bekant var i, han hade samma fråga som trådskaparen...
Och svaret blev Tappa den i golvet, hårt och upprepade gånger tills du får en ny på garantin...
Det jag gjorde var att vidarebefodra ett svar jag fått från en butik.
Och om du inte kan hantera det Pim, gå vidare...
1 Guest(s)