Respekt för andras förhållanden|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Respekt för andras förhållanden
Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
sp_UserOfflineSmall Offline
1068362
August 14, 2006 - 11:55 am
sp_Permalink sp_Print

addeee wrote: min polare berättade att han snacka med en ytlig bekant som är invandrare och han sa att när han snackar med en tjej så blir det alldeles svart och tjejen står i totalt fokus och att han har svårt att behärska sig. sen säger många av hans andra bekanta(även svenskar) att dom oxå känner så.

är det verkligen så att man kan vara så kåt att man tappar greppet om verkligheten? är inte det någon sjukdom, har själv aldrig känt på det viset!?

när man hör sådant vill man ju inte släppa ut tjejen alls?

Jovisst det är svårt att ha flickvän nuförtiden. Skönt att hon har bil och körkort snart dock. Nej, snart bär det av mot norrland eller gotland. :bok:

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1068366
August 14, 2006 - 12:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=addeee]min polare berättade att han snacka med en ytlig bekant som är invandrare och han sa att när han snackar med en tjej så blir det alldeles svart och tjejen står i totalt fokus och att han har svårt att behärska sig. sen säger många av hans andra bekanta(även svenskar) att dom oxå känner så.

är det verkligen så att man kan vara så kåt att man tappar greppet om verkligheten? är inte det någon sjukdom, har själv aldrig känt på det viset!?

Jovisst det är svårt att ha flickvän nuförtiden. Skönt att hon har bil och körkort snart dock. Nej, snart bär det av mot norrland eller gotland. :bok:

ta norrlands inland, då slipper du alla sliskiga 08:or :bgrin:

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1068418
August 14, 2006 - 2:55 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=Callister][quote=addeee]min polare berättade att han snacka med en ytlig bekant som är invandrare och han sa att när han snackar med en tjej så blir det alldeles svart och tjejen står i totalt fokus och att han har svårt att behärska sig. sen säger många av hans andra bekanta(även svenskar) att dom oxå känner så.

ta norrlands inland, då slipper du alla sliskiga 08:or :bgrin:

Ord.. wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
1068436
August 14, 2006 - 4:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Mm ska flytta till Illgad by, du får ge mig ett välkommande där..

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1068438
August 14, 2006 - 4:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Mm ska flytta till Illgad by, du får ge mig ett välkommande där..

Hör av dej en 10 minuter innan du är framme, så har jag kaffet klart.
😉

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Spannen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 505
1069363
August 18, 2006 - 5:53 am
sp_Permalink sp_Print

För att gå lite OnT:
Detta kanske låter som en klysha, men jag har alltid uppfattat Fransoser och Italienare som grymt respektlösa mot pojkvänner.

Även fast man tydligt visar att man är tillsammans med tjejen i fråga ska dom alltid fortsätta kladda och skiter fullständigt i killen.
Har varit ett flertal gånger då jag har fått behärska mig för att inte drämma till dem, men det är ofta roligare att låta tjejen dissa skiten ur dem 😛

Cezar
Member
Medlem
Forum Posts: 2708
1069368
August 18, 2006 - 6:32 am
sp_Permalink sp_Print

Min brud har också haft problem med afrikaner hehe 🙂
En afrkansk tjej har ringt och hotat samt försökt skickat massa afrikanska vänner för att "hämta" henne 😕

Caso
Member
Medlem
Forum Posts: 3507
1069402
August 18, 2006 - 10:29 am
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Vad ska man göra åt saken liksom. Nästan alla ggr hon åker hit råkar hon ut för något äckel.

Im feeling you....
Alternativ finns att klä henne i burka (tält) 😛

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 159
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL