July 27, 2002
addeee wrote: min polare berättade att han snacka med en ytlig bekant som är invandrare och han sa att när han snackar med en tjej så blir det alldeles svart och tjejen står i totalt fokus och att han har svårt att behärska sig. sen säger många av hans andra bekanta(även svenskar) att dom oxå känner så.
är det verkligen så att man kan vara så kåt att man tappar greppet om verkligheten? är inte det någon sjukdom, har själv aldrig känt på det viset!?
när man hör sådant vill man ju inte släppa ut tjejen alls?
Jovisst det är svårt att ha flickvän nuförtiden. Skönt att hon har bil och körkort snart dock. Nej, snart bär det av mot norrland eller gotland. :bok:
January 12, 2004
Callister wrote: [quote=addeee]min polare berättade att han snacka med en ytlig bekant som är invandrare och han sa att när han snackar med en tjej så blir det alldeles svart och tjejen står i totalt fokus och att han har svårt att behärska sig. sen säger många av hans andra bekanta(även svenskar) att dom oxå känner så.
är det verkligen så att man kan vara så kåt att man tappar greppet om verkligheten? är inte det någon sjukdom, har själv aldrig känt på det viset!?
Jovisst det är svårt att ha flickvän nuförtiden. Skönt att hon har bil och körkort snart dock. Nej, snart bär det av mot norrland eller gotland. :bok:
ta norrlands inland, då slipper du alla sliskiga 08:or :bgrin:
obelix wrote: [quote=Callister][quote=addeee]min polare berättade att han snacka med en ytlig bekant som är invandrare och han sa att när han snackar med en tjej så blir det alldeles svart och tjejen står i totalt fokus och att han har svårt att behärska sig. sen säger många av hans andra bekanta(även svenskar) att dom oxå känner så.
ta norrlands inland, då slipper du alla sliskiga 08:or :bgrin:
Ord..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Callister wrote: Mm ska flytta till Illgad by, du får ge mig ett välkommande där..
Hör av dej en 10 minuter innan du är framme, så har jag kaffet klart.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 4, 2001
För att gå lite OnT:
Detta kanske låter som en klysha, men jag har alltid uppfattat Fransoser och Italienare som grymt respektlösa mot pojkvänner.
Även fast man tydligt visar att man är tillsammans med tjejen i fråga ska dom alltid fortsätta kladda och skiter fullständigt i killen.
Har varit ett flertal gånger då jag har fått behärska mig för att inte drämma till dem, men det är ofta roligare att låta tjejen dissa skiten ur dem 😛
1 Guest(s)