January 12, 2004
Karatetränaren som mördade Jennifer har nu själv blivit mördad...
Något som jag finner respektlöst är att det finns dom som hyllar denna händelsen i en gästbok som finns på sidan som är en hyllning till henne...
January 13, 2004
Utveckla gärna lite. Respektlöst mot vem och varför, enligt dig? Jag kan hålla med om att det är respektlöst mot Jennifers mördares anhöriga. De har antagligen inte bett om att dras in i något sånt här. Bortsett från det har jag svårt att inte hålla med inläggen.
Gick tillbaks lite i historiken innan jag postade och hittade en del inlägg av någon som påstår sig vara just fru till den mördade mördaren. Jag citerar henne i kronologisk ordning. Om det verkligen är frun eller inte är förstås omöjligt att veta, men om så är fallet kan jag bara se att den största bristen av respekt kommer från henne själv.
Karatetränarens fru wrote: Min man var en bra man och jag fick vad jag förtjänade ibland. Att den lilla slynan Jennifer inte kunde hålla mushålet stängt är inte vårat problem.
Karatetränarens fru wrote: ja ni kommer att åka in i fängelse när ni håller på så här det ska tame fan se till. Den här sidan är enbart ett tortyrredskap mot min kära familj och nu har jag förlorat en inkomst. Det lilla jag fick har fått en kula i sig idag. Att säga till son att inte pappa betalar längre är förskräckligt.
Karatetränarens fru wrote: Det ska jag verkligen göra. Som sagt jag har kontakter eftersom jag är polis och den jävel som hotar mig och min familj ska få smaka på sann rättvisa. Något min fd man förespråkade i dojon om inte det skulle ha uppstått libido frstelse! Näe nu orkar jag inte mer så lämna oss ifred och något vi istället borde göra är att inte snöa in sig på Jennifer utan även se mina barn far som ett offer. Usch jag avskyr er, Ni känslokalla. a Adjö!
Så.. Jennifer var alltså en slyna och sajten är enbart ett tortyrredskap. Vad som verkligen är upprörande är att hon vill att folk ska se mördaren som ett offer, och att hon dessutom skriver allt detta i en gästbok tillägnad Jennifer. Fy fan, jag blir äcklad.
April 18, 2003
Knappast att det är frun som skrivit det där. Det är nog nån annan sjuk människa som sitter och häver ur sej sånt för att provocera, dom brukar finnas lite överallt och kallas troll...
Sen finns det ingen som förtjänar att bli mördad mitt framför ögonen på sina barn.
January 20, 2002
Det lät som någon filmreplik eller något, kändes inte ens verkligt.
Ska läsa nu på hemsidan...
Edit:
Någon som har lite mer info om morden?
Vet någon varför karatetränaren mördade bruden?
Han måste vara psykisk sjuk, alla människor jag känner inom kampsporten är underbara människor.
December 25, 2000
Dehman wrote: Ja vad ska man säga. Jag anser att tar man någons liv har man inte rätten att själv leva. Nu är det dock fler aspekter som spelar in. Då mördaren kan vara sjuk eller något i den stilen.
Snygg kedjereaktion det blir. För nu måste ju den som dödare karatetränaren också dödas.
February 12, 2002
Enligt mig, nej! Håller inte med dig cezar. Av min upfattning så finns det en hel del väldigt sjuka männiksor inom det där utövandet. människor som hamnat där för att de har vissa problem med samhället, deras problem har inte läkt men de har fått en liten kanal för att fokusera deras vrede på. Bara det att den stannar inte där utan kan istället växa där tills något i verkliga livet uppstår som får det att smälla ordentligt. Själv är jag lite rädd för "de med det rätta utseendet" (ja vet inte, ja är ju lite men jag kan se en människas innersta väsen ibland ;)) för jag anser de som väldigt oberäkneliga.
Förövrigt var det där verkligen hans fru och hon är polis då --> :cy:
Enligt min uppfattning så bör barnen räddas från henne och hon tas på någon bakgård för att gräva sin egen grav.
Mina boondock saints dragningar börjar växa till sig. Behöver bara hitta fler kallade...
February 12, 2002
ViU wrote: [quote=Dehman]Ja vad ska man säga. Jag anser att tar man någons liv har man inte rätten att själv leva. Nu är det dock fler aspekter som spelar in. Då mördaren kan vara sjuk eller något i den stilen.
Snygg kedjereaktion det blir. För nu måste ju den som dödare karatetränaren också dödas.
Ne, om person A dödar person B så har person A gjort sig skylldig till en dödssynd och person C har rätt att ta den personens liv utan att själv få sin själ befläckad med en dödssynd.
May 10, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=ViU][quote=Dehman]Ja vad ska man säga. Jag anser att tar man någons liv har man inte rätten att själv leva. Nu är det dock fler aspekter som spelar in. Då mördaren kan vara sjuk eller något i den stilen.
Ne, om person A dödar person B så har person A gjort sig skylldig till en dödssynd och person C har rätt att ta den personens liv utan att själv få sin själ befläckad med en dödssynd.
Ja fast jag har en sköld som ger 5+ i renlighet så jag kan döda folk utan att bli befläckad av dödssynder. Det tillsammans med mina divine boots of the moon gör mig nästan odödlig! Är du en wizard över level 50 kanske du kan ta mig.
November 27, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Enligt mig, nej! Håller inte med dig cezar. Av min upfattning så finns det en hel del väldigt sjuka männiksor inom det där utövandet. människor som hamnat där för att de har vissa problem med samhället, deras problem har inte läkt men de har fått en liten kanal för att fokusera deras vrede på. Bara det att den stannar inte där utan kan istället växa där tills något i verkliga livet uppstår som får det att smälla ordentligt. Själv är jag lite rädd för "de med det rätta utseendet" (ja vet inte, ja är ju lite men jag kan se en människas innersta väsen ibland ;)) för jag anser de som väldigt oberäkneliga.
^ load of crap ^
I övrigt så tycker jag bara synd om tjejen, men jag skulle aldrig i hela mitt liv göra en hemsida om vad som hänt min dotter på detta sättet. Det angår mig, mina nära och kära och inte hela webben.
//Andreas
March 11, 2003
Delph1 wrote:
I övrigt så tycker jag bara synd om tjejen, men jag skulle aldrig i hela mitt liv göra en hemsida om vad som hänt min dotter på detta sättet. Det angår mig, mina nära och kära och inte hela webben.
Det angår väl hela samhället att folk inte går säkra i samhället, och att brottsoffren känner sig övergivna av myndigheterna?
November 27, 2003
denstore wrote: [quote=Delph1] I övrigt så tycker jag bara synd om tjejen, men jag skulle aldrig i hela mitt liv göra en hemsida om vad som hänt min dotter på detta sättet. Det angår mig, mina nära och kära och inte hela webben.
Det angår väl hela samhället att folk inte går säkra i samhället, och att brottsoffren känner sig övergivna av myndigheterna?
Samhället i stort bryr mig inte ett skit om. Jag har varken energi eller kärlek så det räcker för det 😉
Det som är viktigt är de nära runt omkring mig. Vad som händer min familj och mina nära och kära är inget som angår några andra än mig och de runt omkring oss. Skulle aldrig hänga ut en sådan här historia.
//Andreas
March 11, 2003
Delph1 wrote:
Samhället i stort bryr mig inte ett skit om. Jag har varken energi eller kärlek så det räcker för det 😉
Det som är viktigt är de nära runt omkring mig. Vad som händer min familj och mina nära och kära är inget som angår några andra än mig och de runt omkring oss. Skulle aldrig hänga ut en sådan här historia.
Det är ju en härligt egoistisk inställning. Funkar nog fram tills något liknande händer en själv...
February 12, 2002
Delph1 wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Enligt mig, nej! Håller inte med dig cezar. Av min upfattning så finns det en hel del väldigt sjuka männiksor inom det där utövandet. människor som hamnat där för att de har vissa problem med samhället, deras problem har inte läkt men de har fått en liten kanal för att fokusera deras vrede på. Bara det att den stannar inte där utan kan istället växa där tills något i verkliga livet uppstår som får det att smälla ordentligt. Själv är jag lite rädd för "de med det rätta utseendet" (ja vet inte, ja är ju lite men jag kan se en människas innersta väsen ibland ;)) för jag anser de som väldigt oberäkneliga.
^ load of crap ^
//Andreas
Skit ner dig...
Man får inte hänga ut människor. Men om du vill kolla upp från vilka personer jag fått dessa uppfattningar så är du mer än välkommen att kolla upp min uppfattnings-källor..
November 29, 2003
obelix wrote: Karatetränaren som mördade Jennifer har nu själv blivit mördad...
Något som jag finner respektlöst är att det finns dom som hyllar denna händelsen i en gästbok som finns på sidan som är en hyllning till henne...
Ska vi tycka synd om honom? 🙄
Han förkänade inget annat än att själv dö.
Tar man någons liv så är man inte värd att leva.
November 27, 2003
denstore wrote: [quote=Delph1] Samhället i stort bryr mig inte ett skit om. Jag har varken energi eller kärlek så det räcker för det 😉
Det är ju en härligt egoistisk inställning. Funkar nog fram tills något liknande händer en själv...
Har varit med om mycket skit därav inställningen.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Skit ner dig...
Man får inte hänga ut människor. Men om du vill kolla upp från vilka personer jag fått dessa uppfattningar så är du mer än välkommen att kolla upp min uppfattnings-källor..
Hänga ut? Att påstå att kampsportare skulle vara "väldigt sjuka männiksor" är skitsnack i min mening.
//Andreas
January 13, 2004
Delph1 wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Skit ner dig...
Hänga ut? Att påstå att kampsportare skulle vara "väldigt sjuka männiksor" är skitsnack i min mening.
//Andreas
Ingen har väl sagt att alla kampsportare är sjuka människor (jag har själv funderat på att börja till och från) men det är ju ingen tvekan att många av dessa söker sig till kampsporter, liksom andra sporter. (något jag, liksom kråkan tycks ha sett exempel på) För somliga är det säkert en väg ut ur träsket, men de som ligger kvar och krälar blir istället ännu farligare än de var tidigare.
November 27, 2003
Boomhauer wrote: [quote=Delph1][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Skit ner dig...
//Andreas
Ingen har väl sagt att alla kampsportare är sjuka människor (jag har själv funderat på att börja till och från) men det är ju ingen tvekan att många av dessa söker sig till kampsporter, liksom andra sporter. (något jag, liksom kråkan tycks ha sett exempel på) För somliga är det säkert en väg ut ur träsket, men de som ligger kvar och krälar blir istället ännu farligare än de var tidigare.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Av min upfattning så finns det en hel del väldigt sjuka männiksor inom det där utövandet. människor som hamnat där för att de har vissa problem med samhället, deras problem har inte läkt men de har fått en liten kanal för att fokusera deras vrede på.
Jag umgås med kampsportare i stor usträckning och jag känner till ett högst fåtal som är ens nära denna beskrivning.
En absolut majoritet idag tränar diverse kampsporter som motion och inget annat. Visst finns det rötägg och idioter, men det finns det överallt.
//Andreas
January 20, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Enligt mig, nej! Håller inte med dig cezar. Av min upfattning så finns det en hel del väldigt sjuka männiksor inom det där utövandet. människor som hamnat där för att de har vissa problem med samhället, deras problem har inte läkt men de har fått en liten kanal för att fokusera deras vrede på. Bara det att den stannar inte där utan kan istället växa där tills något i verkliga livet uppstår som får det att smälla ordentligt. Själv är jag lite rädd för "de med det rätta utseendet" (ja vet inte, ja är ju lite men jag kan se en människas innersta väsen ibland ;)) för jag anser de som väldigt oberäkneliga.
Förövrigt var det där verkligen hans fru och hon är polis då --> :cy:
Enligt min uppfattning så bör barnen räddas från henne och hon tas på någon bakgård för att gräva sin egen grav.Mina boondock saints dragningar börjar växa till sig. Behöver bara hitta fler kallade...
Jo det finns ju en del men jag har inte träffat några ännu...
2 Guest(s)