July 11, 2002
jag sökte till Teknik med el inrikting, samt El i andra hand kom in på teknik med mina 230 poäng intagningspoäng 175 medel runt 210-220.
El vet jag att man kunde komma kom in med 160poäng och snittet låg 190 poäng i Gävle..
Btw. vi fick välja estiska val, och på skolan där jag ska gå så har dom textil "slöjd" och jag valde det, haha fan vad kul det kommer bli o sitta med gummorna. Vad valde ni för estiksa val samt vad kunde ni välja?
July 11, 2002
Du behöver inte oroa dig för att komma in på El.
fast om jag skulle söka till Frissan linjen så skulle jag oroa mig som fan, intagningpoängen är där 240.
Känner mig dålig ):
Fast där finns en heeeeeeeeel del fina flickor
------------------------------------------------------------------------------
Tycker att el linjen är en mycket bra linje ,alla som går där kommer bli automatisk bli utbildad till elektriker och tjäna 20 000 papp efter de slutar gymnasiet.
Eller gör man som dom flesta går samhällsprogrammet, och när de har tagit studenten så vet de inte ens vilken nytta de har av samhällsprogrammet, och börjar jobba på ICA 🙂 😀 :bgrin:
Loooooooooooooooooooooooooooodizar
Pain Vilken linje gick du själv?
June 20, 2002
gick teknik här i västerås ett par veckor...
sen kom jag på att det var värdelöst och att man skulle hamna på fabrik eller liknande efter skiten...
nu går jag kopparlundsgymnasiet och lär mig att göra flash-animationer...
om de ska skryta om stor användning av datorer kan man väl få göra något vettigt med datorerna också... :arg:
På min skola driver vi med de som går på bygg. Fastän de går på en annan skola
här är det byggarna som driver med Teknik... de brukar köra "teknik-flipper" och putta alla teknikare fram och tillbaka mellan väggarna i en ca 100m lång korridor... bygg har sina lokaler där och teknikarna måste passera den för att komma till sina lokaler... 🙂
February 22, 2003
boogey wrote: här är det byggarna som driver med Teknik... de brukar köra "teknik-flipper" och putta alla teknikare fram och tillbaka mellan väggarna i en ca 100m lång korridor... bygg har sina lokaler där och teknikarna måste passera den för att komma till sina lokaler... 🙂
hahaha fan vad elakt
October 27, 2001
boogey wrote: gick teknik här i västerås ett par veckor...
sen kom jag på att det var värdelöst och att man skulle hamna på fabrik eller liknande efter skiten...
...om man väljer den "praktiska" inriktningen, sen finns det ju en teoretisk som är högskoleförberedande, iaf på vår skola. Så om man har lite högre mål i livet är inte den tekniska-linjen inte helt fel.
4 Guest(s)