November 26, 2002
Darth Oski wrote: [quote=Mind]och musiklinjen vad den nu kallades fanns alla hippies med värsta luffarkläderna.
Jag antar att du menar estetiska linjen? Det är det jag går nu iaf, jag känner mig lite felplacerad här bland alla elare och naturare osv...
vi använder båda bygg och elare som skällsord. Dom är ju liksom dom där dräggen utan framtid, eller, pengar får dom väl, men hur roligt jobb får man om man går el, byta gamla kärringars elskåp? usch, det finns inget värre än elära!
Och vad har du för framtid som läser estetisk linje?
Ska du bli skådespelare eller vadå??
March 20, 2001
Jag tror att det var 30p som lägst när jag sökte in på teknikprogramet(går andra året). Jag hade 205p tror jag. Går nu Teknik & företagnade men inriktning på CNC. Och betygen har Förändrats lite... Hade väll kanske 12 i medel när jag gick ut nian hade 16 i medel när jag gick ut ettan. Får se hur det blir nu i tvåan 😛
July 13, 2002
Smirnoff wrote: Fyfan vad många "plugghästar" det finns här alla MVG när de går ut grundskolan? satt ni bara o pluggade eller?
Mitt mål är att ha 245p när jag går ut 9an.
Helt ärligt så pluggade jag knappt nått alls i högstadiet... matte, kemi, fysik och sånt var ju bara "lol" enkelt och de andra ämnerna var det ju bara skriva mvg på nått simpelt prov. Franska däremot gillade jag inte, pluggade ganska hårt men slutatde med VG i alla fall, dock det betyg jag är stoltast över 😀 För det betyget fick jag kämpa för 🙄 8)
Annat nu däremot... mkt mer att göra i gymnasiumet..
November 29, 2002
Jag går i handel o administration, det är riktigt soft där 8) . Har inga stora mål i livet bara jag går ut gymnasiet iaf , därför valde jag hp. Men det är rätt kul att jobba som försäljare även om man inte tjänar sådär jättemycket så e det ju ett soft jobb eftersom man får träffa nya människor varje dag.
July 27, 2002
rilo wrote: Jag går i handel o administration, det är riktigt soft där 8) . Har inga stora mål i livet bara jag går ut gymnasiet iaf , därför valde jag hp. Men det är rätt kul att jobba som försäljare även om man inte tjänar sådär jättemycket så e det ju ett soft jobb eftersom man får träffa nya människor varje dag.
Sen kan man lata sig när inga kunder kommer. :eye: 🙂
May 12, 2002
Öwall wrote: [quote=Darth Oski][quote=Mind]och musiklinjen vad den nu kallades fanns alla hippies med värsta luffarkläderna.
Jag antar att du menar estetiska linjen? Det är det jag går nu iaf, jag känner mig lite felplacerad här bland alla elare och naturare osv...
vi använder båda bygg och elare som skällsord. Dom är ju liksom dom där dräggen utan framtid, eller, pengar får dom väl, men hur roligt jobb får man om man går el, byta gamla kärringars elskåp? usch, det finns inget värre än elära!
Och vad har du för framtid som läser estetisk linje?
Ska du bli skådespelare eller vadå??
Jag har ingen aning om vad jag vill bli. men det får man väl reda på i sinom tid =). Man får ju trots allt skaplig högskolebehörighet på estetiska linjen, iaf den jag går. men nånting inom musik skulle vara kul att jobba med...
2 Guest(s)