January 17, 2002
Fy fan, detta kunde ha gått illa... Fick ett sånt förbannat stick i revbenen!
Jag satt bara panikslagen och kippade efter andan i ca 10 minuter, varenda jävla andetag gjorde ont så man blev yr! Höll seriöst på att kvävas! Efter 10 minuter började jag tokgnugga på stället, då gick det äntligen över, nu har jag ont bara för att jag knådat revbenen hårt...
Sitter och darrar nu, hur jävla rädd som helst att det där ska komma tillbaka! Far fan in till sjukhuset imorrn och ber dom kolla så nån nerv inte sitter fel eller nått, för jag vill då inte att detta ska hända igen.
Brukar ha sånna där småil ibland, men detta var 1000x värre!
Livsfarligt :cy:
February 10, 2003
hmm, en kompis till mig har haft nå liknande det du beskrev.. dock så gick det över bara han stog still ett tag.. han sa att han fick så ibland.. typ övertränad 😛
fast det kan väl knappast nån här på NH vara ? 😀
sen så var det ju det här med CoLiC.. 95% av dina trådar är skador lr liknande va ? ;|
March 5, 2002
Jao, verkar tydligen vara vanligt..
Jag fick först det i sexan någon gång vill jag minnas, man får så ont i bröstet att man inte kan andas, utan måste ta extremt små andetag. Kan knappst stå upp, får sätta sig ner på huk eller nåt och¨hålla för bröstet. Går oftast inte över förräns om en kvart 🙁
Försöker man ta ett stort andetag så känns det som om hjärtat skall spricka (känns som om man precis känner venerna brista). Äcklig känsla. Var någon månad sen jag fick det sist som tur är.
Krya på dig Colic! 🙂
January 17, 2002
Så fort du rör på bröstkorgen (Aka Andning) sticker det så ini helvete, jag verkar ha nån svårare form av det, som utvecklades idag.
Ang det där om överträning, jag sitter i rullstol, rullar ca 5 mil+ om dagen (Gigantisk skola med ca 2500 elever, stadsutflykter på lunchen, hemma osv) så dra slutsatserna själv 😉 Och dessutom rullar jag till kompisarna, inge jävla fusk med bil inte...
Ingen slår mig i uthållighet om vi säger så 😉 :bgrin:
Det har kommit il av samma smärta, men jag bara fryser i läget jag var då och väntar nån minut, sen är det över... förhoppningsvis vaknar jag inte av det inatt. Och den där förklaringen om att kärlen slits loss i bröstet var väldigt träffande, bara det att detta är i sidan längre ner. *brrr* :cy: Kan se det framför (inuti) mig... Som tryckluftsslangar som lossnar och fladdrar omkring medans de sprutar luft...
Åhh, mardrömmar inatt...
1 Guest(s)