December 24, 2002
kom hem från rhodos i måndags
Åk till vattenlandet i faliraki... där finns det massor med aktiviteter t ex.. paragliding (stava?), bungijump (stava?) m.m.
Finns massor med barer m.m. (om man är i rhodos stad)
Om du har körkort kan du hyra moped scooter (ett måste)
Ja du.. skicka ett PM om du vill veta mer... Vet massor med skyssta barer i rhodos stad...
Vilket hotell ska du bo på?
April 2, 2003
Hauk wrote: well, första gången för mig var på krogen i spanien och då var jag 13 tror jag...
Om man säger såhär, bättre att börja på krogen med fingrejjer än HB här hemma 8)
till spanien med polare om 2 veckor 8) *ombds* *ombds* *ombds*
är du inte riktigt klok? 😉 kan man dricka hb så kan man ju dricka allt anat sen.. om man har råd.. 😉
October 28, 2002
iofs...det gäller att grunda väl 8)
men vafan..det är la inte dyrt på krogen utomlands, lagomt med dricka i spanien går på 20E, hb kostar 50 spänn + virke, så, det är som värt att lägga 150 ca extra 🙂
Neee men klart du ska prova barerna i rhodos, har polare som vart där, dom har ett as coolt disco som är typ vattenland på samm gång!
Clubs finns, strippklubb också, privat föreställningarna är billiga 😉
March 20, 2003
Hauk wrote: well, första gången för mig var på krogen i spanien och då var jag 13 tror jag...
Om man säger såhär, bättre att börja på krogen med fingrejjer än HB här hemma 8)
till spanien med polare om 2 veckor 8) *ombds* *ombds* *ombds*
Finsprit i Spanien??? på krogen??? hahhahahaha
February 19, 2002
Var där förra året. Rekommenderar helt klart Rhodos stad, från sol och bad kan man gå 100 meter så är man mitt i turistparadiset med barer, restauranger och små trevliga affärer. Mandraki hamn är vackert, och som någon nämnde är Faliraki värt ett besök.
Tycker också att du (ni) ska åka till Lindos (3-4 mil från Rhodos stad), till Rhodos akropolis. Det går bra med bussar... Riktigt vacker utsikt...
Trevlig resa!
1 Guest(s)