Richard Hammond skadad i krasch.|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Richard Hammond skadad i krasch.
Bjornstrom
Member
Medlem
Forum Posts: 3485
sp_UserOfflineSmall Offline
1080677
September 24, 2006 - 7:18 pm
sp_Permalink sp_Print

optimuz wrote: Men seriöst, hur kan han förtjäna att skada sig? Om du tycker det måste du ju vara sadist?

Hoppas han överlever och blir helt återställd!

Så du bestämmer vad som är normalt/inte att tycka ?

Nä men seriöst, grabben visste om riskerna innan han satte sig i bilen... Och ska man vara sån där 'cool snubbe' så tycker jag man förtjänar det som kommer till en.

csm, näää tycker du det ?!

csm101
Member
Medlem
Forum Posts: 2672
1080687
September 24, 2006 - 7:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=optimuz]Men seriöst, hur kan han förtjäna att skada sig? Om du tycker det måste du ju vara sadist?

Nä men seriöst, grabben visste om riskerna innan han satte sig i bilen... Och ska man vara sån där 'cool snubbe' så tycker jag man förtjänar det som kommer till en.

Men förstår inte varför man förtjänar något bara för at man försöker vara "cool"...

Är man en god människa i övrigt så förtjänar man inget ont imho...

(skiter i det pissgula du skrivit;)

Bjornstrom
Member
Medlem
1080688
September 24, 2006 - 7:42 pm
sp_Permalink sp_Print

csm101 wrote: [quote=Bjornstrom][quote=optimuz]Men seriöst, hur kan han förtjäna att skada sig? Om du tycker det måste du ju vara sadist?

Men förstår inte varför man förtjänar något bara för at man försöker vara "cool"...

Är man en god människa i övrigt så förtjänar man inget ont imho...

(skiter i det pissgula du skrivit;)

Jag tycker bara det.. Simpel as that.

nXsty
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1926
1080704
September 24, 2006 - 8:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=nXsty][quote=Bjornstrom]Man får det man förtjänar..

Så på villket sätt förtjänar Richard Hammond att skadas allvarligt i en bilolycka?

På vilket sätt förtjänade han inte det, svarar jag då ?

Öhm. För att folk i allmänhet inte förtjänar att dö helt utan anledning?

Bjornstrom
Member
Medlem
1080708
September 24, 2006 - 8:56 pm
sp_Permalink sp_Print

nXsty wrote: [quote=Bjornstrom][quote=nXsty][quote=Bjornstrom]Man får det man förtjänar..

Så på villket sätt förtjänar Richard Hammond att skadas allvarligt i en bilolycka?

Men här har vi ju en fullgod anledning enligt mig, tycker inte du det ?

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
1080711
September 24, 2006 - 9:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=optimuz]Men seriöst, hur kan han förtjäna att skada sig? Om du tycker det måste du ju vara sadist?

Så bara för att han kände till riskerna så förtjänar han att dö ?
Sluta snurra till det nu killen!

Fasen...du bara fortsätter att måla in dig i ett hörn.

Stalin,Pol Pot och Hitler är sådana som verkligen har förtjänat detta straff men "hamster" ?
Vad har han gjort dig för ont utom att bjuda dig och många andra på lite underhållning ?

Sluta snurra nu !

Olegh
Mina inlägg skrivs i binär kod
Medlem
Forum Posts: 148
1080718
September 24, 2006 - 9:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=nXsty][quote=Bjornstrom][quote=nXsty][quote=Bjornstrom]Man får det man förtjänar..

Nej, det är ingen fullgod anledning. Det är snarare ingen anledning alls, han häll på med något han tyckte var kul och det gick åt skogen. Du tycker alltså att det är synd att det finns folk som överlever olyckor?

Löjligaste argumentationen jag sett här på länge. Varför inte bara erkänna att du har fel?

Bjornstrom
Member
Medlem
1080723
September 24, 2006 - 10:12 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Bjornstrom][quote=optimuz]Men seriöst, hur kan han förtjäna att skada sig? Om du tycker det måste du ju vara sadist?

Så bara för att han kände till riskerna så förtjänar han att dö ?
Sluta snurra till det nu killen!

Fasen...du bara fortsätter att måla in dig i ett hörn.

Stalin,Pol Pot och Hitler är sådana som verkligen har förtjänat detta straff men "hamster" ?
Vad har han gjort dig för ont utom att bjuda dig och många andra på lite underhållning ?

Sluta snurra nu !

Bra att du tycker så, nu tycker jag annorlunda.

Olegh wrote: [quote=Bjornstrom][quote=nXsty][quote=Bjornstrom][quote=nXsty][quote=Bjornstrom]Man får det man förtjänar..

Nej, det är ingen fullgod anledning. Det är snarare ingen anledning alls, han häll på med något han tyckte var kul och det gick åt skogen. Du tycker alltså att det är synd att det finns folk som överlever olyckor?

Löjligaste argumentationen jag sett här på länge. Varför inte bara erkänna att du har fel?

Erkänna att jag har fel, vad fan!? får man inte tycka som man vill här.. haha...... Erkänn att du har fel.................................

Relaxia
Member
Medlem
Forum Posts: 3065
1080903
September 25, 2006 - 8:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Har inte följt med mer. Vet något om läget har förändrats?

nXsty
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1926
1080904
September 25, 2006 - 8:16 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: [quote=nXsty][quote=Bjornstrom][quote=nXsty][quote=Bjornstrom]Man får det man förtjänar..

Bjornstrom wrote: Nä men seriöst, grabben visste om riskerna innan han satte sig i bilen... Och ska man vara sån där 'cool snubbe' så tycker jag man förtjänar det som kommer till en.

Förtjänar han att dö bara för att han visste om riskerna och att det är en riskabel sport? Eller för att du anser att han gjorde det för att "vara sån där 'cool snubbe'"? Visst kan man säga att han bara har sig själv att skylla men knappast att han förtjänar att dö? Du hör väll själv hur absurt det låter. Om man klättrar i berg, förtjänar man att ramla ner? Om man simmar, förtjänar man att drunkna?

Bjornstrom
Member
Medlem
1080908
September 25, 2006 - 8:44 pm
sp_Permalink sp_Print

nXsty wrote: [quote=Bjornstrom][quote=nXsty][quote=Bjornstrom][quote=nXsty][quote=Bjornstrom]Man får det man förtjänar..

Bjornstrom wrote: Nä men seriöst, grabben visste om riskerna innan han satte sig i bilen... Och ska man vara sån där 'cool snubbe' så tycker jag man förtjänar det som kommer till en.

Förtjänar han att dö bara för att han visste om riskerna och att det är en riskabel sport? Eller för att du anser att han gjorde det för att "vara sån där 'cool snubbe'"? Visst kan man säga att han bara har sig själv att skylla men knappast att han förtjänar att dö? Du hör väll själv hur absurt det låter. Om man klättrar i berg, förtjänar man att ramla ner? Om man simmar, förtjänar man att drunkna?

Seriöst, detta har sen spårat ur.. För det första är jag skit kass på att förklara varför osv.. Men sen vill jag väl inte att killen dör precis.. Men att han skadades tyckte jag var bra.. Over and out!

Så ni får tycka vad ni vill.. Jag lämmnar denna nu.. Borde gjort det från början..

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1080917
September 25, 2006 - 9:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: Seriöst, detta har sen spårat ur.. För det första är jag skit kass på att förklara varför osv.. Men sen vill jag väl inte att killen dör precis.. Men att han skadades tyckte jag var bra.. Over and out!

Så ni får tycka vad ni vill.. Jag lämmnar denna nu.. Borde gjort det från början..

Tycker alla rika män förtjänar att dö, för de får alltid de snygga brudarna 😛

Måste försvara Bjornstrom lite. Tror inte han menar så illa som det verkar. Han menar nog att man kanske inte ska tycka synd om Richard för han var ju medveten om riskerna. Man får helt enkelt ta konsekvenserna för sina handlingar. Vilket gäller generellt i livet ju, för alla. Vad beträffar mig själv så gäller det jag har skrivit ovan. Jag tycker det är väldans tråkigt men har svårt att tycka synd om honom. Han visste ju vad som gällde.

/Dani

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1080944
September 26, 2006 - 4:39 am
sp_Permalink sp_Print

Bjornstrom wrote: Seriöst, detta har sen spårat ur.. För det första är jag skit kass på att förklara varför osv.. Men sen vill jag väl inte att killen dör precis.. Men att han skadades tyckte jag var bra.. Over and out!

på vilket sätt är det bra?

Det är en sak att anse att han får skylla sig själv, men att säga att det var bra att han skadades är sjukt...

dree
Member
Medlem
Forum Posts: 2277
1080980
September 26, 2006 - 8:34 am
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote: [quote=Bjornstrom]Seriöst, detta har sen spårat ur.. För det första är jag skit kass på att förklara varför osv.. Men sen vill jag väl inte att killen dör precis.. Men att han skadades tyckte jag var bra.. Over and out!

Tycker alla rika män förtjänar att dö, för de får alltid de snygga brudarna 😛

Måste försvara Bjornstrom lite. Tror inte han menar så illa som det verkar. Han menar nog att man kanske inte ska tycka synd om Richard för han var ju medveten om riskerna. Man får helt enkelt ta konsekvenserna för sina handlingar. Vilket gäller generellt i livet ju, för alla. Vad beträffar mig själv så gäller det jag har skrivit ovan. Jag tycker det är väldans tråkigt men har svårt att tycka synd om honom. Han visste ju vad som gällde.

/Dani

Men han skrev ju rakt ut. "Men att han skadades tyckte jag var bra.".

Hoppas han återhämtar sig så att man får se mer av han.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 195
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL