January 17, 2002
Delph1 wrote: [quote=CoLiC]Delph1? Tar du illa upp om jag knäcker dig i den här frågan?
Huh? Om du tror det är en tävling så tar du nog fel. Om du läser nogrannt vad jag skrev så var det för att ge lite perspektiv till andra. 😉
//Andreas
Jag hade tänkt skriva samma sak som dig, fast från mina upplevelser 😛
November 27, 2003
CoLiC wrote: [quote=Delph1][quote=CoLiC]Delph1? Tar du illa upp om jag knäcker dig i den här frågan?
Huh? Om du tror det är en tävling så tar du nog fel. Om du läser nogrannt vad jag skrev så var det för att ge lite perspektiv till andra. 😉
//Andreas
Jag hade tänkt skriva samma sak som dig, fast från mina upplevelser 😛
Dom är väl redan ganska väl dokumenterade här i forumet om jag inte missminner mig totalt, men en sammanställning vore kanske inte helt fel. Då kanske vi lyckas bli av med alla gnälltrådar i framtiden 🙂
//Andreas
November 27, 2003
skiroy wrote: [quote=Delph1][quote=hallon]:o
*kramar Delph1*
Tänk så lite man vet om varrandra ändå
*kramar tebax*
mmmmmmmm.......sweeeet *dräglar*
//Andreas
Pojkar pojkar...det där kan ni göra på IRC istället. 😉
Finns inte tillräckligt med plats på IRC helt enkelt 😉
//Andreas
March 19, 2003
Inga hjärntumörer och liknande för min del, bara varit jäkligt sprallig och gjort mig illa på diverse sätt.
Lärde mig cykla, en stor rostig spik stog ut från ett träd och självklart lyckas jag fastna med vaden som sprättas upp.
http://ruff.se/files/etc/pub/u.....G_0608.jpg
*uppsökte inte sjukhus utan gaffa tejpen användes*
Ute på äventyr och halkar och spettsar mitt knä samt knäskål på en spettsig sten.
http://ruff.se/files/etc/pub/u.....G_0612.jpg
Sen har man 28 miljoner andra ärr som är placerade lite här och var.
November 27, 2003
Vitamin-C wrote: det var väldigt intresangt att läsa. Skönt med trevliga slut. en sak undrar jag dock;
hur ser det ut kring din nacke nu?
jag mins när jag blev tvungen att operera ena testikeln så flyttades den lite. jag undrar altså om det blev några förändringar i nacken
Mitt skallben slutar lite längre upp än vanligt (inget som syns men väl känns) samt ett stort ärr från ungefär där ryggen börjar till en bit upp på skallen. Syns dock inte så bra numera, plus att jag brukar ha en del hår där. Men som hallon sa så är det inget man märker.
//Andreas
July 27, 2002
Delph1 wrote: [quote=Vitamin-C]det var väldigt intresangt att läsa. Skönt med trevliga slut. en sak undrar jag dock;
jag mins när jag blev tvungen att operera ena testikeln så flyttades den lite. jag undrar altså om det blev några förändringar i nacken
Mitt skallben slutar lite längre upp än vanligt (inget som syns men väl känns) samt ett stort ärr från ungefär där ryggen börjar till en bit upp på skallen. Syns dock inte så bra numera, plus att jag brukar ha en del hår där. Men som hallon sa så är det inget man märker.
//Andreas
Du känner Hallon irl?
November 27, 2003
Callister wrote: [quote=Delph1][quote=Vitamin-C]det var väldigt intresangt att läsa. Skönt med trevliga slut. en sak undrar jag dock;
//Andreas
Du känner Hallon irl?
Nja, men vi har ju träffats på DH t.ex. 😉 Man lär känna de andra i crew ganska bra efter tag 🙂
//Andreas
3 Guest(s)