August 8, 2003
Nu har jag varit riktigt förkyld i 3 dar och jag blir nog inte frisk innan lovet kommer igÄng. Min morsa som Àr sjuksköterska sÀger att det Àr en virusförkylning för jag har sÄnt dÀr Àckligt genomskinligt som bara rinner ur nÀsan och den hÄller pÄ i kanske en vecka enligt dem som vet . Nu Àr det sÄ att jag vill ha ngt att göra medans jag ligger och kvider. Ngra bra sjukfilms förslag kanske? Lr ngt man kan göra sÄ att det inte Àr sÄ jobbigt att vara sjuk, sitter pÄ 3 panodil just nu och mÄr ÀndÄ skit i huvet :(.
December 6, 2002
November 18, 2003
keffing wrote: heh en kul grej som du kan göra... tejpa för nÀsan, o ha sÄ typ ett par timmar... sen sÄ sliter du snabbt bort tejpen o kollar om det sprutar ut snor.. skiv hÀr sen hur det gick ok?
de lĂ„ter kul, eller inte đ , mitt lov börjar veckan efter nĂ€sta
September 8, 2003
keffing wrote: heh en kul grej som du kan göra... tejpa för nÀsan, o ha sÄ typ ett par timmar... sen sÄ sliter du snabbt bort tejpen o kollar om det sprutar ut snor.. skiv hÀr sen hur det gick ok?
Ja gör det! filma ocksĂ„ sĂ„ vi fĂ„r se sprutet! (det duger med kort om du inte har videokamera đ )
1 Guest(s)