March 10, 2002
FonzzziE wrote: 😛 felia av alla ? får mitt BBB i aug bara jag slipper allt som har me felia o göra =)
Snälla kan alla bara sluta säga "felia". Mitt Telia går hur bra som helst. Aldrig varit nere. Tankar alltid i 235~ kB/s. (Från stabila ställe då). Detta bredbandet är mycket stabilare än vad mina polares BBB är.
March 21, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Farbror][quote=AMD_RULEZ]Grattis. Själv sitter man på sitt äckliga 56K än.
Me too Ja kan inte få änss felia !!!! Hata
Me neither.
Hur ? Bor du inte i stockholm ? (Trodde alla hade det där) :bgrin:
Snälla kan alla bara sluta säga "felia". Mitt Telia går hur bra som helst. Aldrig varit nere. Tankar alltid i 235~ kB/s. (Från stabila ställe då). Detta bredbandet är mycket stabilare än vad mina polares BBB är.
Visst men för inte allt förlängesen så hade alla ja känner stora probbs med att deras 0.5 va nere(Och inte i minuter utan dagar) .....
April 14, 2002
Dehman wrote: [quote=FonzzziE]:P felia av alla ? får mitt BBB i aug bara jag slipper allt som har me felia o göra =)
Ellerhur! Har nästan bara haft bra erfarenhet av telia. Andra polare som haft andra leverantörer har gått offline titt som tätt medan jag sitter här orörd 😉 Tankar väl i 500-700kb/sek från en schysst source. Har haft två ip-adresser under vad är det 3-4år. De gånger de gått ner har det oftaste berott på strömavbrott hos telia och många andra leverantörer inom samma område.
August 27, 2003
ICKE! modemet ska inte kastas utan de ska få en alldelens speciell plats i hyllan då den trots allt har tagit mig genom många hårda tider. En livskamrat skulle man kunna säga.
Förstå hur übermaxat de är att ligga ute i hängmattan och surfa toksnabbt, givetvis med en kall dryck i handen och lite färska jordgubbar på ett bord vid sidan av.
October 22, 2002
ViU wrote: [quote=HuGGe]Förstå hur übermaxat de är att ligga ute i hängmattan och surfa toksnabbt, givetvis med en kall dryck i handen och lite färska jordgubbar på ett bord vid sidan av.
Och det antingen är mulet eller du inte ser ett piss på din laptop 🙂
Hängmattor brukar man väl ha i skuggan? Där sitter dom flesta som jag har sett..
2 Guest(s)