May 1, 2003
chrippaz wrote: För en som inte följer detta vad har hänt? En takeover men vad gjorde han?
Han var målad helt blå.. och när han skulle läsa upp sin röst så började han äta på lappen och spottade upp den.. sen sprang han omkring och slängde sig över ett bord och sen försvann han..
March 27, 2003
HuGGe wrote: Tsss.... sicket stort SKÄMT han är. iofs så är får han vad han vill ha, stora rubriker i Skvaller(afton)bladet. Som straff borde aftonbladet inte skriva ett rad om vad han gjorde, då blir han garanterat arg i alla fall
Exakt, det han vill ha är förstasidan på aftonbladet och dumma som dom är kommer dom väl skriva halva tidningen om honom...
January 15, 2004
Det är därför jag gillar direktsändningar. Fast det var lite väl pinsamt.. Men det är ju hans problem, och inte mitt. Skönt att han totalförstörde sitt rykte (om han inte redan gjort det) i ett försök att vara "jackass". Kommer inte ge honom några nya möjligheter att tjäna pengar som han trodde, finns inte en marknad för sådana oförutsägbara utspel.
November 29, 2001
Fattsa silken katastrof Robinsson kommer att bli om det nu är sant att TV3 ska ta överkonceptet.
Bara halvknull och småhångel varje avsnitt.
Givetvis mycket sämre filmat och myckets ämrevinjetter och musik osv.
De borde sälja alla Robinsson på DVD nu ju tycker man. Personligen tror jag att det hade sålt bra.
February 12, 2002
SteaM (22:04) :
sikken idiot
-=*ThE_cRoW*=- (22:04) :
Hehe, ja! =)
SteaM (22:04) :
Jag som trodde du skulle försvara hans beteende
-=*ThE_cRoW*=- (22:05) :
Vet inte om jag kan göra det trots att jag säkert knude ha gjort nått liknande,,
Men inte hans fel det blev fel utan omgivningens.
SteaM (22:06) :
hehe, jojo! Men de där va i kaliber med saker du gör ofta ju.
SteaM (22:06) :
itne för att va elak men
-=*ThE_cRoW*=- (22:08) :
De var inte berädda ialf å det är ju det som räknas
Vad tänkte du då när han gjorde de? =)
SteaM (22:08) :
haha näe det va fan bara pinsamt! Han skämmer ju ut oss här uppe i norrland (min pappas ord)
-=*ThE_cRoW*=- (22:09) :
Jag har lärt han allt han kan.
Nä hårt var det, men nästan så han kunde ha gjort nått roligare, involverat nån i publiken eller liknande så han inte hade blivit så ensam.
SteaM (22:10) :
jadu isse =) du är som du vart =P
spela nå?
January 15, 2004
fade^ wrote: Det var rätt oväntat det han gjorde...trodde han skämta med att käka upp röstlappen först....men sen börja han kuta runt och tog statyetten och hoppa över bordet, då fatta man att killen har problem, han borde testa psykolog
Ja, jag trodde han hade tänkt ut något halv-fyndigt.. men det vart bara mongo.
1 Guest(s)