June 17, 2001
Vet en brud som har gjort det och det ser ut som hennes egna för att hon tog det lungt och fyllde inte alls mycket i dom.
Jag kan förstå henne varför hon gjorde det!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-10-10 00:23, skiroy wrote:
Wigger..du menar att dom ser helt naturliga ut..jo jag vet vad du menar men det lustiga är att flesta inte tar det lilla lugna utan fyller på så att det syns väl mkt..nåja..silikon eller inte,är tjejen av det rätta virket så behövs det inte fyllas ut här eller där..
Sant, min flikka har mega tuttar och dom är "hemmabakade"
Japp, jag är helt seriös. Dom tuttarna ser skit naturliga ut även om det är silikon i dom. Men det är ju inte så mycket som sagt!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Ja jag är medveten om att en kvinna kan känna sig otillräcklig om hon tycker o känner att hennes bröst är för små..eller rättare sagt okvinnlig..men men många uppskattar en kvinna för helt andra egenskaper är bara storleken på behagen..
men jag förstår vad du menar o jag ser inte ner på detta med att fylla ut..dock är det så att alltför många gör det idag på den rent ytliga faktorn..
August 1, 2001
On 2001-10-06 21:23, Avalanche wrote:
Årets Robinson inledning var ju grymt, mycket bröst i år det är ju alltid något att se. Men den svenske Crocodie Dunde killen på 60 bast är ju grym, tror och hoppas han vinner.
Eftersom han är mest lämpad för robinsonlivet så kommer han att åka ut tidigt. Robinson har ingenting med överlevnad att göra, utan det har att göra med vem som kan smälta in bäst med de övriga idioterna på ön. Att ingen blir arg på en så att man får en hel grupp emot sig.
[ Detta Inlägg ändrades av: David_A den 2001-10-10 12:28 ]
1 Guest(s)