October 27, 2001
Silver. (Men i brist på just det alternativet röstade jag blå :P)
Man kan wappa med den, men att surfa med http har den inte stöd för. Om du inte kopplar till en PDA eller notebook. Då kan den ju användas som ett modem (som nästan alla telefoner kan).
Vill du surfa "riktigt" får du köpa en ful nokia någonting eller P800 från SE.
För övrigt är T610 jätte go. Väldigt höga och tydliga polyfoniska ringsignaler. Brorsan satt och lekte med sina signaler de första dagarna efter att han hade fått den, jag kan meddela att det hörs och är väldigt irriterande i längden 🙂
June 13, 2001
det märks att dagens ungdomar är helyllekapitalister som spenderar den mesta av sin fritid och sina pengar att jämnföra dyrast och snyggast mobil. moddningar och skit.. jag ringer med min.. den är grön..sen är jag nöjd.. kolla på lite krigsdokumentärer och tänk på dom ryska utvecklinsstörda barnen på barnhem som blir sex-misshandlade i 3-9 års åldern och dom barn som inte ens har mat för dagen (mat som kanske bara kostar 2:- / dag) istället för att lägga tusenlappar på en grejj som knappt håller 2 år.
August 24, 2002
kottetrance wrote: det märks att dagens ungdomar är helyllekapitalister som spenderar den mesta av sin fritid och sina pengar att jämnföra dyrast och snyggast mobil. moddningar och skit.. jag ringer med min.. den är grön..sen är jag nöjd.. kolla på lite krigsdokumentärer och tänk på dom ryska utvecklinsstörda barnen på barnhem som blir sex-misshandlade i 3-9 års åldern och dom barn som inte ens har mat för dagen (mat som kanske bara kostar 2:- / dag) istället för att lägga tusenlappar på en grejj som knappt håller 2 år.
Jag hoppas det är pga avund, du skriver sådär. Att inte kunna unna någon annan något utan att veta hur denne har det måste vara ren avunsjuka.
Och jag antar nu då att du regelbundet skänker dina hårt intjänade pengar till välgörenhet?
Det är fan, att man måste motivera varför man anser sig värd en sådan sak! .. men nu kan jag lika gärna göra det
1.. jag har haft en Ericsson t28s i fyra år. Är rätt trött på att batteriet hller fem timmar!
2. Det största intresse jag har är bilar, pga en pappa med stort motorintresse.
Jag är nattlbind plus nästan plus en skärpa på ungfär 0.1på vänster och 0.5-0,6 på höger, plus att personer med RP som sjukdommen heter, kommer få väldigt dålig syn i och med att synfältet krymper! Jag kan nu tex efter precis fylt arton knappt cykla längre. inte åka skidor..
Hur tror ni det känns med ett motorintresse att få besked att man inte får körkort?
Jag kan inte gå på discotek, inte festa, knappt vara ute efter skymning utan att hålla någon i hand! Hur jävla kul tror du mitt liv är?
Varför berättar jag detta.. sådant här ska man skirva på lunarstorm!
June 13, 2001
Deadleg wrote: vilken tur att du påpekade detta för oss... det e nog bäst att jag slänger alla mina ägodelar åker till ett sjabbigt skjul och sätter mig o dreglar lite så att allt blir bra......
BRA initiativ killen, se så . nu följer alla hans exempel så möts vi på närmsta skrot och festar på gammal motorolja.. (tror du vet vad jag menar... mobiltelefoner kan man ringa med.. inte ragga fruntimmer)
March 20, 2003
heimdal wrote: påminner lite om de "ihopvikbara" speldosorna som fanns på 80talet, med donkeykong å sånt..
blä, usch
1. Det heter Game & Watch
2. Att använda ordet "blä" i samband som G&W bör straffas med spöstraff.
3. Att använda ordet "usch" i samband som G&W bör straffas med allmän stening.
4. Att använda ordet "blä" i samband som Donkey Kong bör straffas med piskrapp.
5. Att använda ordet "usch" i samband som Donkey Kong bör straffas med kölhalning.
6. Notera att jag inte bryter mot dessa "sunt förnuft" regler utan endast upplyser de icke vetande om fakta.
7. This list was brougth to you by Pim.
September 13, 2002
Pim_ wrote: [quote=heimdal]påminner lite om de "ihopvikbara" speldosorna som fanns på 80talet, med donkeykong å sånt..
blä, usch
1. Det heter Game & Watch
2. Att använda ordet "blä" i samband som G&W bör straffas med spöstraff.
3. Att använda ordet "usch" i samband som G&W bör straffas med allmän stening.
4. Att använda ordet "blä" i samband som Donkey Kong bör straffas med piskrapp.
5. Att använda ordet "usch" i samband som Donkey Kong bör straffas med kölhalning.
6. Notera att jag inte bryter mot dessa "sunt förnuft" regler utan endast upplyser de icke vetande om fakta.
7. This list was brougth to you by Pim.
det va åt telefonen som jag yttrade mitt "usch, blä"
January 26, 2001
men är det inte så.. att man bara kan köpa siler i sverige än så länge?? de andra färgerna kommer väl i typ september lr så?
själv så tycker jag att det bara finns en stor nackdel med 1-610 och det är att den nästan e oanvänbr i solljus, man ser nästan inget på displayen då!
August 24, 2002
Visst mobilen ser jävligt mysko ut, iallafall i silver.. dock var det den enda som kändes vettig i handen, med metallfinish o så. Eftersom jag troligen kommer ha även denna lur i flertalet år så är sådant viktigt.
Säg en annan lur som kan passa mig då! har kollat på t310 men det var ju plastjävel rakt igenom.
Kamrean är inte nödvändig så då föll jag för niokia 6100?.. tror jag den hette.. vilken är trevligast att ha och göra med i ett par år?
August 19, 2001
mp3jojje wrote: men är det inte så.. att man bara kan köpa siler i sverige än så länge?? de andra färgerna kommer väl i typ september lr så?
själv så tycker jag att det bara finns en stor nackdel med 1-610 och det är att den nästan e oanvänbr i solljus, man ser nästan inget på displayen då!
Visst den blir inte lika bra i solljus.. men om man mixtrar lite med contrasten så blir den bättre än standrad inställningen..
May 1, 2003
Biblo wrote: Visst mobilen ser jävligt mysko ut, iallafall i silver.. dock var det den enda som kändes vettig i handen, med metallfinish o så. Eftersom jag troligen kommer ha även denna lur i flertalet år så är sådant viktigt.
Säg en annan lur som kan passa mig då! har kollat på t310 men det var ju plastjävel rakt igenom.
Kamrean är inte nödvändig så då föll jag för niokia 6100?.. tror jag den hette.. vilken är trevligast att ha och göra med i ett par år?
Jag hade ju lungt tagit t610... dels så är den väldigt snygg och så är det en bra mobil..
så tycker jag man ska stödja de svenska företagen.. om de inte är allt för dåliga.. men ericsson har ju bra mobiler..eller?
Aldrig mer Nokia...
Röstar för t610
1 Guest(s)