January 26, 2001
Marron wrote: [quote=JuLmUnD]Nej de får du köpa till sen.. Jag skulle rekommmendera en Bluetooth reciever till datorn.
vad skulle sånt kosta?
ca 500 kr för bluetooth..
lär ju vara billigare med kabel... men jävligt skönt emd bluetooth.. när man ska skicka över bilder osv...
May 1, 2003
mp3jojje wrote: [quote=Marron][quote=JuLmUnD]Nej de får du köpa till sen.. Jag skulle rekommmendera en Bluetooth reciever till datorn.
vad skulle sånt kosta?
lär ju vara billigare med kabel... men jävligt skönt emd bluetooth.. när man ska skicka över bilder osv...
aa, vet inte ens om jag har IR på datorn så..
August 24, 2002
Marron wrote: [quote=Biblo]hepp .. det var visst ingen som gillade silver! 😮
Får bli blå vid nästa parissänkning d 🙂
så det blir t610 och inget annat krafs som du pratade om?
Bra det 😉
Vadå? .. aha du har provosion för att sitta o propagera för dem i forum! :eye: :eye:
May 1, 2003
Biblo wrote: [quote=Marron][quote=Biblo]hepp .. det var visst ingen som gillade silver! 😮
Får bli blå vid nästa parissänkning d 🙂
så det blir t610 och inget annat krafs som du pratade om?
Bra det 😉
Vadå? .. aha du har provosion för att sitta o propagera för dem i forum! :eye: :eye:
du genomskådade mig..attans 😀
August 19, 2001
mp3jojje wrote: [quote=Marron][quote=JuLmUnD]Nej de får du köpa till sen.. Jag skulle rekommmendera en Bluetooth reciever till datorn.
vad skulle sånt kosta?
Fan va dyrt de har blivit då.. Jag köpte en MSI Bluetooth key USb för 312 på komplett..
May 6, 2001
Jag köpte en Sony/Ericsson T610 i de första exemplaren vilket bara var färgen Aluminium Haze och tycker fortfarande att den är snyggast, de andra bryter färgen för mycket och den aluminium-färgade lyser upp mer. Ang TFT-display istället för SNT-display så ville jag först ha en med TFT men sen läste jag nånstans att en TFT drar nästan dubbelt så mycket som en SNT-display så då borde batteritiden bli sevärt mindre m.a.o.
Jag säger bara en sak kolla efter Sagem's nya mobiltelefon när den kommer ut i butikerna, jag jobbar på just den butiken som har ensamrätt att börja sälja den så man har ju den hemma just nu och jag kan säga den äger...eller vad sägs om 3x optisk zoom på digitalkameran och Hifi-ringsignaler och ccd-teknik etc, etc!!!
May 1, 2003
Flame wrote: Jag köpte en Sony/Ericsson T610 i de första exemplaren vilket bara var färgen Aluminium Haze och tycker fortfarande att den är snyggast, de andra bryter färgen för mycket och den aluminium-färgade lyser upp mer. Ang TFT-display istället för SNT-display så ville jag först ha en med TFT men sen läste jag nånstans att en TFT drar nästan dubbelt så mycket som en SNT-display så då borde batteritiden bli sevärt mindre m.a.o.
Jag säger bara en sak kolla efter Sagem's nya mobiltelefon när den kommer ut i butikerna, jag jobbar på just den butiken som har ensamrätt att börja sälja den så man har ju den hemma just nu och jag kan säga den äger...eller vad sägs om 3x optisk zoom på digitalkameran och Hifi-ringsignaler och ccd-teknik etc, etc!!!
du vet inte var man kan få info och bilder på den?
2 Guest(s)