May 6, 2002
Vajsman wrote: nej, man smakar/luktar så illa i munnen. något rus har jag aldrig upplevt, då får man röka annat.
snus kan jag bli lite snurrig av..hoho, men inte så fräscht d heller.
Om du inte upplevt något rus så vet du nog inte hur man röker, dvs du tog ett munbloss.
Har själv slutat röka efter 8 år och börjat snusa istället, från en ovana till en annan.
November 5, 2002
Blir faktist lite glatt överraskad över en sådan pass majoritet som inte röker 🙂 Är själv fri från allt vad droger heter, vad jag vet iaf. (även kaffe)
Misstänker dock med tanke på många av inläggen att större delen av den majoriteten snusar istället 🙁 Nåja, det är inte lika farligt för oss andra iaf 🙂 fast kanske lika dumt 😕
March 10, 2002
padda wrote: [quote=Vajsman]nej, man smakar/luktar så illa i munnen. något rus har jag aldrig upplevt, då får man röka annat.
snus kan jag bli lite snurrig av..hoho, men inte så fräscht d heller.
Om du inte upplevt något rus så vet du nog inte hur man röker, dvs du tog ett munbloss.
Har själv slutat röka efter 8 år och börjat snusa istället, från en ovana till en annan.
Snus är i.a.f. godare 😉
October 1, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=ViperBoyy]topic^
min syrra röker, undrar lite ifall ni röker.. 😕
Nej, jag röker inte.
btw: Väldans intressant den där infliknignen med att din syrra röker, antecknar det.
Seså, nu ska vi inte vara så där tvära.
Jag upplevde den inflikningen mer som ett av skälen till varför den här tråden skapades.
Men det kanske bara är jag ... 🙄
EDIT: caged - Vi får följa upp hur det går med ditt löfte, tror jag bestämt.
Ett beroende är inte det enklaste att komma ifrån. Och pengar är väl egentligen inga problem? - Jag känner en polare som sålde både sitt högtalarsystem och sin leguan för att ha råd med att supa (Extremt beroende av alkohol, denna grabb ...)
July 8, 2003
Shinji wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=ViperBoyy]topic^
Nej, jag röker inte.
btw: Väldans intressant den där infliknignen med att din syrra röker, antecknar det.
Jag upplevde den inflikningen mer som ett av skälen till varför den här tråden skapades.
EDIT: caged - Vi får följa upp hur det går med ditt löfte, tror jag bestämt.
Ett beroende är inte det enklaste att komma ifrån. Och pengar är väl egentligen inga problem? - Jag känner en polare som sålde både sitt högtalarsystem och sin leguan för att ha råd med att supa (Extremt beroende av alkohol, denna grabb ...)
Hehe, visst finns det saker jag kan sälja. Men inget som jag hellre har kvar och slutar röka...
Jag lovar inte mycket, men när jag väl gör det så gör jag allt för att hålla ett löfte. Så, detta ska bli intressant. Dock har jag fått tillåtelse att röka cigarrer, dock röker man knappast cigarr varje dag utan det blir ju mer på fester eller något fredag på balkongen tillsammans med en whiskey. Så röka får jag fortfarande men bara cigarrer, och det lär knappast bli ofta. =)
May 17, 2002
Shinji wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=ViperBoyy]topic^
Nej, jag röker inte.
nja, jag kanske är lite dum men jag hade tyckt det hade varit mer intressant ifall det hade stått så här istället:
inte Viperpojken wrote:
topic^
jag röker inte, undrar lite ifall ni röker.. 😕
3 Guest(s)