September 7, 2001
October 25, 2001
June 17, 2001
Me is a el smokeo... @ Red Prince
Rökar även blött sjögräs, det ger liksom lite motstånd. Det är även än så länge helt lagligt och man blir lika dum i huvet som med hasch för man får ju suga så hårt att men blir loco i bollo
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 15, 2001
On 2001-12-19 20:41, Jerry wrote:
Snus är för bönder
Cigaretter är för fjortisar
Cigarrer är för kapitalister
Pipa...ah, pipa är för folk med klass
Även om jag anser att rökning är helt fel, och att tobaksbolagen her i lite av allt i cigaretterna för att man ska bli beroende, så var ändå det där en vacker formulering
Min morfar röker pipa...Det ser lite...Ja...Trevligt ut...
Jag röker dock inte, då jag har blivit tillräckligt avskräck av både mor och moster...
July 21, 2001
ja för faan, röker lucky strike, snusar också, general eller rapé... säger som min naturlärare- "man hiner dö av annat ändå." men sånt där är väl olika hur man är som person, idioter är folk som säger "det är skit, jag har aldrig testat kommer aldrig göra" vet man ingenting om saker och ting ska man inget säga, tala av egen erfarenhet eller tig, varför säger ni att det är skit och att det är att betala för att dö? jag få ut något av det, känns inte som att ni är rätta människorna att dömma mig om rökning inte ger mig något! jaja, hehe...
3 Guest(s)