September 21, 2001
June 28, 2001
Röker minst 5st feta om dan (kingsize rizla. Bara för att jag har torskat för brott mot varusmugglingslagen och narkotikalagen så måste ja dra till soc den 10:e Jan o pissa för att få behålla mitt körkort. Tror inte jag kan vara ren tills dess, för mycket abstinens besvär.
June 13, 2001
On 2001-12-20 18:08, Gueno wrote:
Dom som röker/snusar e svaga människor som faller för grupptryck och inte vågar säga ifrån...
Dom som säger så för att våga vara häftig och vill gå mot stömmen, men blir å ahdra sidan snabbt utstötta ur det allt för grupp-tryck begeistrade samhället...
Sluta röka iallafall... bästa jag gjort någonsin....
Gueno.. jag röker... tror du jag går ut och ställer mig i kylan och fryser rava av mig för grupptrycket?? Jag behöver någon form av tobak för att va lugn.. jag blir så fruktansvärt rastlös... men jag försöker dock sluta röka... köper snus istället så att man får i sig något...
September 7, 2001
allt snack om grupptryck och sånt stämmer säkert till viss del.
anledningen till varför jag röker är att jag känner att jag får ut något av det. det är ett sätt att sätta en liten guldkant på vardagen. det är även ett sätt att slappna av och ta en paus från allt annat. sen är det upp till var och en men att säga att vi som röker och snusar är dumma i huvudet är helt befängt.
July 21, 2001
On 2001-12-20 18:08, Gueno wrote:
Dom som röker/snusar e svaga människor som faller för grupptryck och inte vågar säga ifrån...
Suck inte en till..
För att göra en lång historia kort..
Folk röker/snusar för att det kan vara:
* Lugnande
* Gott
* Stämmningsfullt
* Sällskaps-sak (som kaffe)
* Lugnande
* Ge en kick
* För att man trivs med det!
* För att ens famlijemedlemmar röker
Sen finns det en liten grupp som röker/snusar pga:
* De vågar inte säga ifrån
* De faller för grupptryck
* De försöker vara coola
Vad jag försöker säga är att alla gör inte det du säger! Försök att förstå det. En del kanske men många fler gör det helt frivillig!
[ Detta Inlägg ändrades av: Way2SloW den 2001-12-21 00:42 ]
April 2, 2001
July 21, 2001
On 2001-12-21 10:57, [Molotov] wrote:
Frågan är vell inte varför ni som röker å snusar gör det utan varför ni började.
Det är väl som med allt annat. Man testar en. Och sen om man finner denna första bra så fortsätter man! Och tro inte att man blir beroende av en cigg! Om man räker 5-6/dagen i en månad kanske kroppen vänjer sig.
1 Guest(s)