Undrans hur gammal den tanten blivit om hon varit rökfri??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 4, 2003
BarateaU wrote: De sägs ju att för varje cigg man tar så förkortas livslängden med 5minuter.
5*15*365*90=2463750 minuter
Alltså typ 4,6år till om jag inte räknar helt åt skogen?
Bah, det sägs så mycket Hon kanske har skrattat lite i livet som har kompenserat ut det. Det sägs ju att man ska leva längre om man skrattar.
(Ursäkta, ville förlänga mitt liv lite )
October 24, 2002
GatriC wrote: [quote=Callister][quote=SoulBurn]Hur mycket tror ni det har kostat sammanlagt? 😀
20 miljoner Om det varit 500.000 paket.. hmm ja orka räkna ut 🙂
J*vlar va pengar hon skulle ha om hon skulle sparat allt istället 8)
15*356*90 ~ halv mille
En cigg kostar ungefär två kr stycket i Sverige så här hade det blivit ungefär en milijon.
Deuterium wrote: [quote=GatriC][quote=Callister][quote=SoulBurn]Hur mycket tror ni det har kostat sammanlagt? 😀
15*356*90 ~ halv mille
En cigg kostar ungefär två kr stycket i Sverige så här hade det blivit ungefär en milijon.
Räkna med att ciggen var en hel del billigare när hon började.
🙂
Snusen kostade typ 2,75:-/Dosa när jag började.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 10, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Deuterium][quote=GatriC][quote=Callister][quote=SoulBurn]Hur mycket tror ni det har kostat sammanlagt? 😀
15*356*90 ~ halv mille
Räkna med att ciggen var en hel del billigare när hon började.
🙂
Snusen kostade typ 2,75:-/Dosa när jag började.
Precis, min mormor berättade att man kunde köpa cigg styckvis förr, för typ 2 öre styck. Typ omöjligt att räkna ut hur mycket hon köpt cigg för.
1 Guest(s)