April 10, 2001
Denna passar ev. bättre i köpguiden, men då jag tycker att bilden i sig är rolig och vill vissa för flera så passar den nog bättre här i allmänt.
Fick denna på länk, tyckte nog att den var ganska lustig och blev lite sugen på att köpa. Nån som känner till dessa och vet var dem finns?
[Image Can Not Be Found]
October 18, 2002
hmmm... tror jag har sett dem på db någon gång för länge sedan.
edit: hittade denna
http://www.datorbutiken.com/se.....d=GM3012BL
May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp][quote=Peter@20ghz] Skulle vara kul om det fanns fler att välja emellan dock.
Mm, typ det där manliga.. ja, och sen dom där bollarna som.. ja ni.. :bgrin:
Fylleinlägg månne... ?
:-k 😉
Yeah right. Klockan är strax 9 på en Fredag. Vad tror du om mig egentligen? 😀
Nu blir det minst en vecka tills nästa festande, har vart så mycket på sistone och skolan börjar på tisdag så 😉
Och jag har lovat att inte posta mer fylleinlägg, och det ska jag hålla 😀
July 18, 2003
Finns det inga motiv på blonda ej asiatiska tjejer?
Edit: stavning + Spendrups Permium Gold
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
April 10, 2001
CoLiC wrote: Du har en egen asiat du kan pilla på brösten, är hon så snål numer att du måste skaffa ett par surrogat? 😉
Jag antar att du syftar på mig här 😛
Jodå, dom kan jag ju fortfarande pilla på, men ombyte förnöjer brukar man ju säga :bgrin: . Men detta är mer för skoj skull.
Ev. även bra som roliga presenter.
June 23, 2002
Vamp wrote: [quote=skiroy][quote=Vamp][quote=Peter@20ghz] Skulle vara kul om det fanns fler att välja emellan dock.
Mm, typ det där manliga.. ja, och sen dom där bollarna som.. ja ni.. :bgrin:
Fylleinlägg månne... ?
:-k 😉
Yeah right. Klockan är strax 9 på en Fredag. Vad tror du om mig egentligen? 😀
Nu blir det minst en vecka tills nästa festande, har vart så mycket på sistone och skolan börjar på tisdag så 😉
Och jag har lovat att inte posta mer fylleinlägg, och det ska jag hålla 😀
Att du inte kan hålla tiden. Du ligger efter, öka takten!
2 Guest(s)