January 17, 2002
Jag missa bussen idag och orkade inte gå, så jag tog en taxi istället.
När taxin kom var det en, jaja slå mig då, TURK som körde som vanligt.
Efter nån minut frågade han vilken musik jag lyssnar på, så jag tänkte att det var ett konstigt försök att få igång ett samtal. jag ger honom "Disturbed" skivan i min CD spelare och han stoppar i den i sin CD. Plötsligt förvandlas CDn till ett rymdskepp och det pluppar ut en 7" tums TFT skärm ur den. Nästa chock blir när han trycker på play... jag har ALDRIG hört ett så bra ljud i en bil! Man fick nästan hålla sig för bröstet näs basarna började slå där bak!
Till råga på allt tyckte han musiken var mycket bra och undrade vart man kunde köpa dom =)
Det var en Clarion stereo/TV med färg TFT skärm. Han sa att det var högtalarna som kom med den som han hade i bilen. Själv trodde jag han hade gömt 2 st 12" basar i skuffen :wide:
Hehe, jag tror jag ska köpa en sån till min bil =) Då blir det dunka dunka när man får körkort 😛 Synd att man inte köpte den där calibran man spekulerade på för ett halvår sedan... Fast själv tror jag vilken Clarion stereo som helst duger
Ska leta fram den så ni får se.... Vänta :bgrin:
Här!
http://www.clarion.com/proaudi.....ulti01.htm
Söt! :heart:
Fast kolla priset! Han måtte ha sparat läääänge för den...
August 24, 2002
CoLiC wrote: [quote=Biblo]ännu en dag i Colics liv...
😀Vad var det för bil då?
upps simpsons har börjat :eye: 😛 8)
Haha, har endå inget å skriva om =) Det var den vanliga merca kombin som typ alla taxibilar i umeå är.
Gjyymt juuud
hmm... har du regnummret? måste ta en sväng o provlyssna den där taxin... om jag kommer till UMEÅ då bara 100mil juh 8) 😀 :eye:
February 1, 2002
Biblo wrote: [quote=CoLiC][quote=Biblo]ännu en dag i Colics liv...
😀Vad var det för bil då?
upps simpsons har börjat :eye: 😛 8)
Haha, har endå inget å skriva om =) Det var den vanliga merca kombin som typ alla taxibilar i umeå är.
Gjyymt juuud
hmm... har du regnummret? måste ta en sväng o provlyssna den där taxin... om jag kommer till UMEÅ då bara 100mil juh 8) 😀 :eye:
verkade inte vara nån dålig investering av den där chaffisen trots allt
2 Guest(s)