December 2, 2001
Här finns det mycket kul 🙂
Lägg märke till url:en
September 1, 2002
Ogrebeast wrote: Jag råder er starkt att INTE titta på det filmklippet. Jag kände mig inte bara äcklad av att se det utan jag blev helt kall och svimfärdig efteråt :cy: :spy:
Jag trodde jag skulle palla med att se dem, men nu mår jag pyton rätt in i själen. Det där var fan det absolut värsta jag skådat. :cy:
Varför läste jag inte ditt råd innan jag tittade?!?
Ignorance is bliss...
October 1, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Extatic][quote=Ogrebeast][quote=Extatic]dom på exet.nu är ju inte lite dumma i huvudet. Dom har ju filmer där dom dödar folk på riktigt :arg:
De varnar ju faktiskt för det på framsidan 🙄
De visar ju faktiskt dokumentärfilmer på TV där de dödar på riktigt också. Vad är det för skillnad?
hmm you have a point 🙂
Men de visar iofs inte på TV hur några rebeller skär halsen av en tillfångatagen soldat 60 cm från kameralinsen som om han vore ett slaktdjur.
Jag råder er starkt att INTE titta på det filmklippet. Jag kände mig inte bara äcklad av att se det utan jag blev helt kall och svimfärdig efteråt :cy: :spy:
Hmm, jag visade det där klippet för en polare till mig (Han är Irakier). Därefter frågade jag honom om han kunde tyda vad låten i bakgrunden handlade om ...
Det han fick fram var något i stil med "Den rätta tron segrar blablabla"... Skrämmande rent ut sagt ...
Jag satt näst intill och hulkade första gången jag såg det där klippet. - VIDRIGT! -
1 Guest(s)