Roliga sidor och bilder?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Roliga sidor och bilder?
Miller
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 646
sp_UserOfflineSmall Offline
443825
October 26, 2003 - 11:47 pm
sp_Permalink sp_Print

Här finns det mycket kul 🙂
Lägg märke till url:en

http://www.alledegodenavnevaroptaget.dk/

Gamblor
Member
Medlem
Forum Posts: 3514
443837
October 27, 2003 - 1:25 am
sp_Permalink sp_Print

Ogrebeast wrote: Jag råder er starkt att INTE titta på det filmklippet. Jag kände mig inte bara äcklad av att se det utan jag blev helt kall och svimfärdig efteråt :cy: :spy:

Jag trodde jag skulle palla med att se dem, men nu mår jag pyton rätt in i själen. Det där var fan det absolut värsta jag skådat. :cy:

Varför läste jag inte ditt råd innan jag tittade?!?
Ignorance is bliss...

Shinji
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 631
443840
October 27, 2003 - 1:55 am
sp_Permalink sp_Print

Ogrebeast wrote: [quote=Extatic][quote=Ogrebeast][quote=Extatic]dom på exet.nu är ju inte lite dumma i huvudet. Dom har ju filmer där dom dödar folk på riktigt :arg:

De varnar ju faktiskt för det på framsidan 🙄

De visar ju faktiskt dokumentärfilmer på TV där de dödar på riktigt också. Vad är det för skillnad?

hmm you have a point 🙂

Men de visar iofs inte på TV hur några rebeller skär halsen av en tillfångatagen soldat 60 cm från kameralinsen som om han vore ett slaktdjur.
Jag råder er starkt att INTE titta på det filmklippet. Jag kände mig inte bara äcklad av att se det utan jag blev helt kall och svimfärdig efteråt :cy: :spy:

Hmm, jag visade det där klippet för en polare till mig (Han är Irakier). Därefter frågade jag honom om han kunde tyda vad låten i bakgrunden handlade om ...
Det han fick fram var något i stil med "Den rätta tron segrar blablabla"... Skrämmande rent ut sagt ...
Jag satt näst intill och hulkade första gången jag såg det där klippet. - VIDRIGT! -

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
443843
October 27, 2003 - 2:21 am
sp_Permalink sp_Print

Inte direkt konstigt att Ryssarna hatar Tjetjener.. Det är för övrigt en rysk soldat i filmklippet. Jag har alldrig sett den filmen faktiskt.. Den första sekunden räckte för mig.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 322
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL